نویسنده: حامد جلالی
// سه شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

معرفی ویديویی بازی موبایل Implosion - Never Lose Hope

بازی Implosion-Never Lose Hope یکی از بلند پروازانه‌ترین ساخته‌های صنعت بازی موبایل است که قصد دارد فاصله بین کنسول و موبایل را کمتر کند. با زومجی همراه باشید تا به معرفی ویدیویی این بازی موبایل بپردازیم.

بازی Implosion - Never Lose Hope در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۴  (۸ آپریل ۲۰۱۵) توسط شرکت Rayark inc معرفی شد که به عنوان انتخاب سردبیر در قسمت  ویژه اپل استور قرار گرفت و بازخورد بسیار مثبتی هم از سوی کاربران و هم از سوی منتقدین داشت. به نحوی که توانست در سایت متاکریتیک امتیاز بالای ۹۳ را کسب کند و سایت TouchArcade امتیاز کامل، یعنی ۱۰۰ از ۱۰۰ را برای این بازی در نظر گرفت.

زومجی تصمیم دارد تا علاوه بر نگارش نقد و بررسی جدیدترین بازی‌های موبایل، آنها را هم به صورت ویدیویی هم مورد تحلیل قرار دهد و شما را به صورت تصویری با اجزای مختلف بازی و نقاط ضعف و قوت آن آشنا کند. در ادامه با معرفی ویدیویی زومجی که به بازی Implosion-Never Lose Hope اختصاص دارد همراه باشید:

دانلود ویدئو با کیفیت 360p        |         دانلود ویدئو با کیفیت 720p

این بازی برای سیستم عامل ios با قیمت ۹.۹۹ دلار و حجم ۱.۳۱ گیگابایت و برای سیستم عامل اندروید با حجم ۱.۱ گیگابایت به صورت رایگان و با پرداخت درون برنامه ای قابل دانلود است. نسخه اندروید بازی  برای ابتدای بازی رایگان است و برای ادامه و تجربه کامل بازی، قیمت بازی ۹.۹۹ دلار می باشد.

 دانلود از آیتونز| دانلود از گوگل پلی

بررسی کامل بازی در روز های آینده در زومجی قرار خواهد گرفت. دیدگاه‌های خود را درباره بازی Implosion و بررسی ویدیویی زومجی از این بازی به اشتراک بگذارید.

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده