نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۵

تاریخ انتشار بازی The Division به اوایل سال ۲۰۱۶ موکول شد

ظاهرا بازی موردانتظار The Division در سال ۲۰۱۵ هم منتشر نخواهد شد و براساس صحبت‌های مدیرعامل کمپانی یوبی‌سافت، علاقه‌مندان باید اوایل سال ۲۰۱۶ منتظر عرضه این بازی باشند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

طی آخرین جلسه مالی یوبی سافت با سهام‌داران این شرکت، ایو گیلمونت، مدیرعامل یوبی‌سافت اعلام کرد اگرچه تاخیر چندباره یک بازی همیشه کار مشکلی است، اما امیدوار است در نهایت این کار به نفع بازی باشد.

براساس این خبر، علاقه‌مندان باید در چهار ماهه اول سال ۲۰۱۶ و میان ماه ژانویه تا مارس منتظر عرضه بازی Tom Clancy’s: The Division باشند.

یوبی‌سافت این روزها با اضافه کردن یک استودیو جدید به جمع سازندگان The Division، قصد دارد این بازی را با نهایت کیفیت ممکن و هما‌گونه که در زمان معرفی قول آن را داده بود عرضه کند.

The Division ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۴ عرضه شود، اما عرضه آن به سال ۲۰۱۵ موکول شد و با این خبر، این دومین باری است که عرضه بازی به تعویق افتاده است. با این حال به احتمال بسیار زیاد علاقه‌مندان می‌توانند در نمایشگاه E3 2015 منتظر نمایش جدید این بازی باشند.

بازی Tom Clancy’s: The Division اوایل سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اگر هنوز از داستان و روند بازی اطلاعات خاصی ندارید، می‌توانید پیش‌نمایش The Division را در زومجی مطالعه کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده