نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۵

تماشا کنید: اولین ویدیو از گیم پلی بازی Assassin’s Creed: Syndicate

کمپانی یوبی‌سافت با معرفی رسمی Assassin’s Creed: Syndicate، بدون هیچ معطلی اولین ویدیو گیم‌پلی بازی را هم منتشر کرد که در ادامه می‌توانید به تماشا و دانلود این ویدیو بپردازید. با زومجی همراه باشید.

یوبی‌سافت در زمان معرفی بازی علاوه بر انتشار اولین اطلاعات از داستان بازی، اطلاعاتی را هم از محتوای کلی آن و مواردی که انتظار طرفداران را می‌کشد را هم دراختیار علاقه‌مندان قرار داد.

Assassin’s Creed: Syndicate شما را در نقش اولین Assassin تاریخ در دوران جدید قرار می‌دهد:

با جیکوب، شخصیتی گستاخ و بی‌پروا، چندین دشمن را به صورت همزمان از بین ببرید و حملات آن‌ها را دفع کنید. با استفاده از تاکتیک‌های جدید و بهینه‌شده مخفی‌کاری، از مواجه مستقیم با دشمنان خود پرهیز کنید و با استفاده از سلاح‌های دیگر خود مانند چاقوی کورکی، پنجه بُکس و شمشیری جدید به مبارزه مستقیم با آن‌ها بروید. تکنولوژی به همراه خود سلاح‌های جدید مانند طنابی که می‌توانید از آن آویزان شوید را به همراه آورده است. در طول چند ثانیه از ساختمان‌ها بالا روید و دشمنان خود را از بین ببرید.

در سراسر نقشه لندن انقلاب صنعتی حرکت کنید:

از منطقه‌ی باکینگ‌هام تا بیگ‌بِن، در نقشه جهان آزاد دوران ویکتوریا لندن مبارزه و پیروزی را از آن خود کنید. با قابلیت پارکور از وسایل‌نقلیه بالا بروید، دشمنان را شناسایی و از دست آن‌ها فرار کنید. با دزدیدن کالسکه‌ها، وارد تعقیب و گریز خیابانی شوید.

Assassin’s Creed Syndicate (3)

دنیای زیرزمین لندن را از آن خود کنید:

با شخصیت جیکوب، گروه درنده‌ای را تاسیس و رهبری آن‌ها را در دست بگیرید. تنها این نیرو می‌تواند سربازان ویژه را به چالش بکشاند و آزادی را به دنیا بازگرداند. با استفاده از سلاح‌های خود، به قلعه دشمنان حمله و دنیای زیرزمین را از آن خود کنید. از دزدیدن قطارها تا نجات کودکان، بازیکنان به هر قیمت ممکن سعی می‌کنند باری دیگر عدالت را به خیابان‌های خطرناک لندن بازگردانند.

با شخصیت ایوی فِرای، در هنر مخفی‌کاری اُستاد شوید:

با خواهر دوقولوی جیکوب ، ایوی که یک Assassin بی‌پروا است و در هنر مخفی‌کاری استاد است بازی کنید. با استفاده از سیستم پارکور در سراسر لندن حرکت کنید و با این مزیت‌ها تغییراتی را در شهر ایجاد کنید.

بیشتر از این منتظرتان نمی‌گذاریم و شما را دعوت به تماشای ۹ دقیقه از روند گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed: Syndicate می‌کنیم:

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

بازی Assassin’s Creed: Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر (یکم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و اواخر پاییز برای کاربران رایانه‌های شخصی هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده