// چهار شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

یوبی سافت پاییز امسال از بازی جدیدی با کیفیت AAA رونمایی می کند

کمپانی یوبی‌سافت روز گذشته کنفرانسی برگزار کرد تا آمار مالی خود را در طول سال گذشته ارائه کند. در بخشی از کنفرانس، این ناشر فرانسوی اعلام کرد که قرار است از بازی جدیدی با کیفیت ساخت AAA رونمایی کند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

اگرچه کمپانی یوبی‌سافت هنوز اطلاعات مشخصی از این بازی منتشر نکرده‌، اما این شرکت درصدد است که بازی مذکور را تا پایان سال مالی جاری، منتهی به یازدهم فرودین ماه سال آینده، عرضه کند.

یکی از نمایندگان کمپانی یوبی‌سافت در گزارشی به وب سایت گیم اسپات تایید کرد که بازی مورد نظر پاییز امسال در تاریخی نامشخص رونمایی خواهد شد، بنابراین در E3 امسال منتظرش نباشید. همچنین در بخشی دیگر از کنفرانس، ایوس گلموت مدیر ارشد اجرایی یوبی‌سافت در پاسخ به سوال یکی از تحلیل گران که آیا بازی مذکور با IP جدید خواهد بود یا دنباله‌ای بر یک مجموعه‌ی دیگر، اعلام کرد که فعلا نمی‌تواند راجع به این مسئله اظهار نظر کند.

با این حال گلموت در ادامه اعلام کرد که بازی مورد نظر برای کنسول‌های نسل قبلی عرضه نخواهد شد. اگر این بازی یک دنباله باشد به احتمال خیلی زیاد «Watch Dogs 2» خواهد بود چرا که پیش از این نیز سازندگان آن به صراحت اعلام کرده بودند که در آینده با ریسک بیشتر به ساخت این مجموعه ادامه خواهند داد. جدا از آن هم اخیرا نام این بازی در رزومه‌ی یکی از کارکنان این کمپانی به چشم خورده است.

به نظر می‌رسد که کمپانی یوبی‌سافت روز گذشته را بسیار پر مشغله گذرانده است. از طرفی این کمپانی اعلام کرد که توانسته برای سال مالی گذشته درآمد خوبی داشته باشد و از طرفی دیگر نیز نسخه‌ی جدید مجموعه‌ی پر طرفدار Assassin's Creed با نام Syndicate رونمایی شد. همچنین بازی The Division تا اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی تاخیر خورد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده