نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۳

مشکلات تکنیکی بازی Unity را در Assassin’s Creed: Syndicate مشاهده نخواهید کرد

بازی Assassin’s Creed: Syndicate که شب گذشته معرفی شد، قرار است با امواج منفی‌ای که سال گذشته در اطراف بازی Assassin’s Creed: Unity شکل گرفت منتشر شود. با این حال سازندگان از مشکلات بازی Unity درس گرفته‌اند و دیگر آن‌ها را در Syndicate تکرار نخواهند کرد. با زومجی همراه باشید.

بازی Assassin’s Creed: Unity که سال گذشته عرضه شد، نقدها و عکس‌العمل‌های منفی‌ای را از سوی منتقدان و مخاطبان دریافت کرد. متاسفانه این بازی در زمان عرضه و تا چندماه پس از انتشار آن، از باگ‌های فراوان، مشکلات بخش آنلاین، افت فریم و هرگونه مشکلات تکنیکی که فکرش را می‌کنید رنج می‌برد.

Assassin’s Creed: Unity در کنار Halo: The Master Chief Collection «بدترین بازی عرضه شده در سال ۲۰۱۴» لقب گرفتند و به همین دلیل، کمپانی یوبی‌سافت محتویات Season Pass این بازی را لغو و با اهدای بسته الحاقی رایگان سعی در جبران این مشکلات داشت.

سازندگان اصلی Assassin’s Creed: Syndicate که از استودیو کوبِک یوبی‌سافت هستند، در صحبت‌های خود گفتند از نظرات طرفداران در نسخه قبلی استفاده کردند و امیدوارند از این برتری برای عرضه نسخه بعدی سری بازی‌های Assassin’s Creed با نام Syndicate بهره ببرند.

بازی Assassin’s Creed: Syndicate که داستان جیکوب و ایوی فِرای، خواهر و برادر دوقلویی که در دوران ویکتوریا لندن زندگی می‌کنند را بیان می‌کند، در تاریخ ۲۳ اکتبر (یکم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و اواخر پاییز ۲۰۱۵ برای کاربران رایانه‌های شخصی هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده