نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

کنفرانس نینتندو در نمایشگاه E3 همزمان با اسکوئر انیکس برگزار می‌شود

نینتندو دیروز برنامه‌هایش را برای نمایشگاه E3 2015 که ماه آینده در لس آنجلس امریکا برگزار می‌شود اعلام کرد. در ادامه می‌توانید ویدئوی جالبی را که به همین منظور توسط نینتندو منتشر شده است مشاهده کنید.

کنفرانس نینتندو در E3 امسال مانند سال‌های گذشته، از پیش ضبط شده و به صورت ویدئویی برگزار می‌شود. این کمپانی مثل همیشه برنامه‌اش را در روز ۱۶ ژوئن به اجرا درمی‌آورد، اما امسال اسکوئر انیکس نیز در همین تاریخ و به طور همزمان با نینتندو کنفرانسش را برگزار خواهد کرد.

اخیرا در خبرها داشتیم که نینتندو قصد ندارد درباره‌ی کنسول جدیدش به نام NX، بازی‌های موبایلی و همچنین فناوری کیفیت زندگی در نمایشگاه E3 صحبت کند. نینتندو معتقد است که طرفداران مایلند تا در E3 اطلاعات تازه‌ای درباره‌ی بازی‌های مختلف به دست آورند.

نینتندو همچنین قصد دارد تا در نمایشگاه امسال برنامه‌ی زنده‌ی کلبه‌ی درختی را اجرا کند. در این برنامه مهمانان مختلف از جمله بازیسازان روی صحنه حاضر می‌شوند و درباره‌ی بازی‌ها صحبت می‌کنند. از برنامه‌های دیگر نینتندو همکاری با فروشگاه بست بای است تا امکانی فراهم شود که بازیکن‌ها بتوانند در هفته‌ی E3، بازی Mario Maker را در این فروشگاه و روی کنسول Wii U تجربه کنند.

در نهایت نینتندو اعلام کرد که قصد دارد تا بالاخره مسابقات قهرمانی جهان را پس از سال‌ها دوباره اجرا کند. مسابقات انتخابی از تاریخ ۹ خرداد در فروشگاه‌های بست بای شروع خواهد شد. برندگان هر ناحیه به همراه شرکت‌کنندگانی که توسط نینتندو انتخاب می‌شوند، در روز یکشنبه ۲۴ خرداد در لس آنجلس، مسابقات قهرمانی جهان نینتندو را برگزار می‌کنند. در آخر نیز تنها یک نفر می‌تواند به عنوان قهرمان انتخاب و معرفی شود. این مسابقات از سال ۱۹۹۰ تاکنون برگزار نشده بود.

برنامه‌ی زمانی کنفرانس‌های E3 2015:

یکشنبه، ۲۴ خرداد:

  • بتسدا (ساعت ۱۸:۳۰)

دوشنبه، ۲۵ خرداد:

  • مایکروسافت (ساعت ۹:۰۰ - تایید نشده)
  • الکترونیک آرتز (ساعت ۱۳:۰۰)
  • یوبیسافت (ساعت ۱۵:۰۰)
  • سونی (ساعت ۱۸:۰۰ - تایید نشده)

سه‌شنبه، ۲۶ خرداد:

  • اسکوئر انیکس (ساعت ۹:۰۰)
  • نینتندو (ساعت ۹:۰۰)
  • کنفرانس اختصاصی رایانه‌های شخصی (ساعت ۱۷:۰۰)

(ساعت‌های اعلام شده به وقت محلی لس آنجلس هستند)

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده