نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تماشا کنید: ARK: Survival Evolved یک دنیای بزرگ پر از دایناسور

به تازگی وایلدکارد استودیوز، از بازی دنیای‌ باز خود که با محوریت دایناسورها ساخته می‌شود رونمایی کرد. این بازی ARK: Survival Evolved نام دارد و تریلر معرفی آن واقعا تماشایی است.

در ویدئوی زیر بخش‌های مختلف بازی مثل محیط‌های متنوع، مکانیزم‌های مبارزه، ویژگی‌های فانتزی و از همه مهم‌تر انواع مختلف دایناسور‌ها را مشاهده می‌کنید. ARK: Survival Evolved برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دست ساخت است. نسخه‌ی دسترسی اولیه بازی از ماه ژوئن کارش را در شبکه‌ی استیم آغاز می‌کند.

گفته می‌شود وایلدکارد استودیوز از چند طراح حرفه‌ای و باسابقه تشکیل شده است، اما هنوز نام و سوابق این افراد مشخص نیست. با این حال استودیو اعلام کرده که اعضای تیمش قبلا روی فیلم‌های بزرگی چون The Land Before Time و Dinotopia و Jurassic Park فعالیت کرده‌اند.

سازندگان بازی انتظارات بالایی از ARK: Survival Evolved دارند و اعلام کرده‌اند که می‌خواهند این عنوان را به یکی از بزرگترین تجربه‌های سبک بقا تبدیل کنند.

نسخه‌ی کامل رایانه‌های شخصی این بازی قرار است تابستان ۲۰۱۶ منتشر شود، اما درباره‌ تاریخ انتشار نسخه‌های کنسولی هنوز صحبتی نشده است. این بازی با موتور آنریل ۴ ساخته می‌شود و وایلدکارد استودیوز اعلام کرده که ویدئوی بالا به طور کامل از گیم‌پلی واقعی بازی تهیه شده است. این عنوان از ماد نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در گالری زیر چند تصویر از ARK: Survival Evolved را مشاهده می‌کنید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده