// جمعه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

تماشا کنید: Rainbow Six Siege مهرماه عرضه می‌ شود‍

یوبی‌سافت امروز با انتشار ویدیویی عرضه‌ی Tom Clancy's Rainbow Six Siege در تاریخ ۲۱ مهرماه ۱۳۹۴ را اعلام کرد. این بازی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

یوبی‌سافت امروز با انتشار ویدیویی تبلیغاتی تاریخ عرضه‌ی بازی Rainbow Six Siege در سبک اول شخص تیراندازی را اعلام کرد. البته ویدیوی تبلیغات اطلاعاتی در رابطه با گیم پلی بازی نمی‌دهد.

ویدیو در رابطه با پیش خرید بازی نیز خبری خوشحال کننده می‌دهد. کسانی که این بازی را پیش‌خرید کنند به نسخه‌آزمایشی بازی دسترسی خواهند داشت. البته در فروردین ماه با انتشار تصویری از بازی وجود این نسخه‌ی آزمایشی مشخص شده بود. در این ویدیو علاوه بر نشان دادن برخی ابزار‌ها و محیط‌های بازی شاهد نمایش مواد منفجره و چکش برای شکستن دیوار‌ها هستیم، علاوه بر این سلاحی مته شکل برای سوراخ کردن دیوار نیز نمایش داده می‌شود.

بازی Rainbow Six Siege اکنون مراحل آزمایشی آلفا را سپری می‌کند و برخی از افراد ثبت نام کرده نیز توانسته‌اند نسخه‌ی آزمایشی بسته آلفا را امتحان کنند. شما نیز می‌توانید ویدیویی ۱۲ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Rainbow Six Siege را که صحنه‌هایی از نسخه‌ی آزمایشی آلفا را نشان می‌دهد در سایت زومجی مشاهده و دانلود کنید.

با توجه به گذشته‌ی سری Rainbow Six و سبک گروهی این بازی طبیعی است که یوبی‌سافت توقع زیادی از موفقیت Rainbow Six Siege دارد. ایو گلموت مدیر ارشد یوبی‌سافت اخیرا در مصاحبه‌ای از پیش‌بینی فروش بالای Rainbow Six: Siege -حتی بیشتر از Far Cry 4- خبر داد.

 

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده