نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بازیکنان H1Z1 با غروب خورشید در بازی از آن خارج می‌ شوند

دی‌بریک، سازنده و ناشر بازی چندنفره‌ی کلان‌آنلاین و زامبی‌محور H1Z1، به تازگی آمار جالبی را درباره‌ی این بازی منتشر کرد؛ بازیکنان H1Z1 از بازی کردن در شب هراس دارند! برای اطلاع از جزییات این موضوع با زومجی همراه باشید.

جان اسمدلی، رییس شرکت دی‌بریک، با انتشار پستی در ردیت اعلام کرد که تقریبا همه‌ی بازیکن‌های H1Z1 به محض غروب خورشید از بازی خارج می‌شوند. او گفت:

ما در حال حاضر یک گزارش بسیار جالب داریم. این گزارش نشان می‌دهد که درصد خیلی زیادی از افراد در هنگام شب از بازی خارج می‌شوند. ما هم بازی را انجام می‌دهیم؛ ما آن را به بهترین شکلی که می‌توانستیم تنظیم کرده‌ایم تا جالب باشد و زیاد تاریک نباشد، اما آمار کاملا آشکار است.

در واکنش به این آمار، اسمدلی اعلام کرد که دی‌بریک پارامترهای تعدادی از سرورهای H1Z1 را تغییر خواهد داد تا روی آنها، بازی فقط در روز جریان داشته باشد. در سایر سرورها نیز دی‌بریک تغییراتی را برای شب به وجود می‌آورد، اما هنوز جزییات این تغییرات مشخص نیست.

اسمدلی گفت که خودش یکی از طرفداران بازی کردن H1Z1 در طول شب است، اما نمی‌تواند با آمار مقابله کند. او توضیح داد:

من شب را دوست دارم، اما آمار، آمار است؛ این شما هستید، بازیکنان ما، که با تاریک شدن از بازی خارج می‌شوید. شما عملا با رفتارتان به این موضوع رای دادید.

اسمدلی چندی پیش در اظهار نظری جالب گفته بود که دوران بازی‌های نفش‌آفرینی چندنفره‌ی کلان‌آنلاین مثل World of Warcraft به پایان رسیده است.

نسخه‌ی دسترسی اولیه‌ی بازی H1Z1 هم‌اکنون در شبکه‌ی استیم موجود است و بازیکن‌ها می‌توانند آن را به قیمت ۲۰ دلار خریداری کنند. این بازی از زمان انتشارش در اوایل سال ۲۰۱۵ تاکنون بیش از ۱ میلیون نسخه به فروش رسیده است. H1Z1 قرار است برای کنسول پلی‌استیشن 4 نیز منتشر شود، اما تاریخ انتشار این نسخه هنوز مشخص نیست.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده