نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

یوبی‌سافت با خط راه آهن Assassin's Creed: Syndicate تاریخ را تغییر داده است

ظاهرا یوبی‌سافت در بازی Assassin's Creed: Syndicate که هفته گذشته به صورت رسمی معرفی شد، برای تاثیرگذاری بیشتر بازی خود تاریخ را تغییر داده است. با زومجی همراه باشید.

اگر در ویدیو رونمایی بازی دقت کرده باشید، حتما خط راه‌آهن لندن را در آن مشاهده کردید. باتوجه به این‌که بازی در لندن اتفاق می‌افتد و راه‌آهن این شهر بسیار محبوب می‌باشد وجود این جزئیات در بازی بسیار عالی است، اما در این بین مشکل تاریخی‌ای وجود دارد.

درحالی که وقایع بازی Assassin's Creed: Syndicate در سال ۱۸۶۸ اتفاق می‌افتد، اما خط راه‌‌آهن لندن تا ۸۰ سال بعد و در سال ۱۹۴۹ در دنیای واقعی راه‌اندازی نشد!

Assassin's Creed Syndicate

خوش‌بختانه یوبی‌سافت برای این مسائل یک بهانه خوب دارد: تمام صحنه‌هایی که ما در سری Assassin's Creed مشاهده می‌کنیم در گذشته اتفاق افتاده و از طریق حافظه یک شخصیت دیگر قابل مشاهده است، بنابراین به همین دلیل این مشکلات به دلیل حافظه شخصیتی که وارد ذهن آن شدیم پیش می‌آید.

البته سری Assassin's Creed همیشه در بیان تاریخ دقیق نبوده است. سال گذشته و با بازی Assassin's Creed: Unity یوبی‌سافت کلیسای نوتردام را به تصویر کشید که در آن بازه زمانی هنوز ساخته نشده بود.

بازی Assassin’s Creed: Syndicate که داستان جیکوب و ایوی فِرای، خواهر و برادر دوقلویی که در دوران ویکتوریا لندن زندگی می‌کنند را بیان می‌کند، در تاریخ ۲۳ اکتبر (یکم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و اواخر پاییز ۲۰۱۵ برای کاربران رایانه‌های شخصی هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده