نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

منبع داخلی: بازی استودیو سونی بٍِِند برای پلی‌استیشن 4 چیزی شبیه The Last of Us است

شینوبی ۶۰۲ که یکی از منابع داخلی تقریبا معتبر است، اخیرا اطلاعاتی را از بازی جدید استودیو سونی بِند برای پلی‌استیشن و پروژه کاملا جدید استودیو گوریلا گیمز منتشر کرده است. با زومجی و این اطلاعات هیجان‌انگیز همراه باشید.

شینوبی در آخرین اطلاعات جدید خود گفت بازی گوریلا گیمز که با اسم رمز «Horizon» شناخته می‌شود با این‌که طراحی برخی از بخش‌های آن هنوز در نمونه آزمایشی به سر می‌برند، اما در سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد:

تقریبا می‌توانم به شما اطمینان دهم که این بازی در سال ۲۰۱۶ منتشر می‌شود. براساس چیزهایی که من می‌شنوم، اوایل امسال هنوز برخی از قسمت‌های بازی در مراحل نمونه اولیه به سر می‌بردند.

براساس شایعات منتشر شده در سال گذشته میلادی، بازی جدید گوریلا گیمز که در سبک نقش‌آفرینی و جهان‌آزاد است، شامل دایناسورهای مکانیکی می‌شود. در گذشته چند تصویر از این بازی فاش شد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

Horizon- Guerilla Games (1)

Horizon- Guerilla Games (2)

 

شینوبی در ادامه اطلاعات دیگری را هم از بازی جدید استودیو سونی بِند، سازنده بازی Uncharted Golden: Abyss برای پلی‌استیشن ویتا منتشر کرد. براساس شایعاتی که در گذشته منتشر شد، بازی استودیو بِند سونی برای پلی‌استیشن 4 در سبک وحشت و بقا (Survival Horror) است و براساس گفته‌های شینوبی، این بازی معرفی‌نشده شباهت زیادی به The Last of Us ناتی داگ دارد:

من این بازی را زیاد به Resident Evil یا The Evil Within شباهت نمی‌دهم، بازی معرفی‌نشده بِند بیشتر شبیه The Last of Us است.

اگرچه نباید هیچ‌گاه این اطلاعات را به صورت رسمی درنظر گرفت، اما شینوبی سابقه خوبی در فاش کردن اطلاعات قبل از رونمایی اصلی از آن‌ها دارد.

سونی بند در گذشته به طرفداران وعده داده بود بازی جدید آن‌ها مرزهای گرافیکی پلی‌استیشن 4 را تا جایی پیش می‌برد که تا به حال در هیچ بازی دیگری دیده نشده است. این استودیو بیش از یک سال از زمان خود را صرف مراحل قبل از تولید بازی کرده و در حال حاضر این بازی به صورت کامل در مراحل تولید خود به سر می‌برد. متاسفانه اطلاعات دیگری از بازی جدید این استودیو در دسترس نیست، اما می‌دانیم که برای ساخت آن از موتور آنریل ۴ استفاده می‌شود.

گوریلا گیمز که همه با سری پرطرفدار Killzone می‌شناسند، حدود سه سال است که به صورت کامل روی پروژه معرفی‌نشده خود کار می‌کند. آخرین بازی منتشرشده توسط این استودیو Killzone: Shadowfall بود که در زمان عرضه پلی‌استیشن 4 برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشر شد.

نظر شما در رابطه با این اطلاعات هیجان‌انگیز چیست؟

منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده