// چهار شنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۱

تماشا کنید: ۱۰ دقیقه ویدیوی گیم پلی بازی God of War 3 Remastered

در ویدیوی ۱۰ دقیقه‌ای منتشر شده از بازی God of War 3 Remastered شاهد مبارزات نفس‌گیر کریتوس، این شخصیت محبوب طرفداران پلی‌استیشن با هادس، خدای دنیای مردگان هستیم. افراد بسیاری منتظر تجربه‌ی دوباره‌ی بازی God of War 3  اینبار به صورت 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه هستند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

۱۷ جولای (۲۶ تیرماه)  احتمالا روزی بیاد‌ماندنی و خاطره انگیز برای طرفداران بازی God of War 3 و البته صاحبان پلی‌استیشن 4 خواهد بود. بازگشتی شکوه‌مندانه از انحصاری سال ۲۰۱۰ که اکنون مراحل پیش‌فروش را طی می‌کند. کسانی که این بازی را پیش‌خرید کنند یک تم پویا (داینامیک) با نام Fall of Olympus  دریافت می‌کنند.

مانند بیشتر بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 مانند Driveclub، The Order:1886 و The Last of Us، نسخه‌ی ریمستر خدای جنگ ۳ هم دارای قابلیت Photo Mode است و به این وسیله می‌توان از محیط بازی با تنظیمات محیطی دلخواه عکس‌برداری کرد.

دیروز نیز آمازون فرانسه تصاویری را از باندل ویژه‌ی بازی God of War 3 Remastered برای پلی‌استیشن 4 منتشر کرد، هرچند هنوز رسما عرضه‌ی این باندل و کشور‌هایی که در آن عرضه‌خواهد شد، مشخص نشده است.

 منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده