نویسنده: علی معصومی
// پنجشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

معرفی بازی موبایل Pinball Arcade: پینبال در گوشی شما

بازی پینبال از جمله بازی‌های قدیمی است که سال‌ها در دنیای واقعی حضور داشته و نزدیک به دو دهه است که به دنیای مجازی نیز وارد شده است. در ادامه با معرفی بازی Pinball Arcade برای تلفن‌های هوشمند با زومجی همراه باشید.

پینبال آرکید تلاش کرده است تمام ویژگی‌های بازی‌های پینبال را یکجا در خود جای دهد. اگر از طرفداران بازی پینبال باشید نسخه جک بات (Jack Bot) این بازی را می‌شناسید که در آن، پیش‌زمینه‌ای روباتیک که در سال ۱۹۹۵ معرفی شد. در نتیجه این بازی را با تم فضایی ویژه و زیبا تجربه خواهید کرد.

معرفی بازی موبایل: Pinball Arcade: پینبال در گوشی شما

اگر می‌توانید، جرزنی کنید!

در این بازی مهارت و ریسک‌پذیری حرف اول را می‌زند. قابلیت بازی با چند توپ نیز در این بازی وجود دارد در نتیجه می‌توانید در حالتی از بازی به نام Casino Run، بر خلاف عقربه‌های ساعت بازی کنید و با کسب امتیازات تصاعدی، جرزنی کنید!

تمام جزئیات این بازی اعم از ضربه زننده‌ها، ضربه‌گیرها، افکت‌های صوتی و گرافیک بازی با ظرافتی دقیق و فراوان، تولید شده و نشان از تلاش فراوان دارد. تم‌هایی که در این بازی مورد استفاده قرار گرفته اند همه از تم‌هایی هستند که از سوی تلویزیون آمریکایی G4TV برنده بهترین محیط شبیه سازی پینبال شده اند و مقرر شده است که با هر بار آپدیت بازی، یک تم کلاسیک جدید به این بازی افزوده شود.

معرفی پینبال، از گذشته تا کنون

در قسمتی از صفحه بازی، آیکونی وجود دارد که محل نمایش ویدیوهای بازی است. قسمت ویدیویی حاوی ویدیوهایی است که شما را با تاریخ بازی پینبال آشنا می‌کند و سیر و تحول این بازی را از قدیم تا به امروز به نمایش می‌گذارد. پیشنهاد می‌کنیم این بخش را نیز از دست ندهید.

هدف این بازی ارائه طبیعی‌ترین و واقعی‌ترین بازی پینبالی است که برای گوشی‌های هوشمند ساخته شده است. محیط بازی به زیبایی طراحی شده است و شما را در جای جای بازی با افکت‌ها و چالش‌های جدید شگفت‌زده می‌کند.

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل پلی | دانلود از کافه بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده