نویسنده: علی معصومی
// شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

معرفی بازی موبایل Dead Trigger: خلاص شدن از شر زامبی‌ها

دوام بیاورید؛ در میان هجوم این همه زامبی دوام بیاورید. هر آنچه از سلاح و مهمات می‌توانید جمع آوری کنید و مراحل مختلف را بپیمایید و در این راه با دیگر بازماندگان، هم پیمان شوید و به جنگ زامبی‌ها بروید. در ادامه با معرفی بازی Dead Trigger همراه زومجی باشید. 

Dead Trigger جایی است که شما در میان زامبی‌های عجیب و غریب گرفتار شده‌اید و باید خود را نجات دهید. کمپانی Madfinger پس از تولید بازی‌های موفق Shadowgun و Samurai II: Vengeance، این بازی را در دسترس قرار داده است که با گرافیک فوق‌العاده در طراحی سه بعدی، نگاه همگان را به خود معطوف کرده است. این کمپانی نشان داده است که در طراحی زامبی‌های خونخوار و انیمیشن‌های سه‌بعدی رعب و وحشت، بسیار توانا است و البته برای این کار از موتور Unity 3D بهره می‌برد.

معرفی بازی موبایل: Dead Trigger: خلاص شدن از شر زامبی‌ها

قدرت، سرعت، هیجان

اگر پیش از این، بازی‌های تیراندازی اول شخص را در گوشی موبایل انجام داده اید، پس این بازی نیز برایتان جذاب خواهد بود. کنترل‌های حرکتی در سمت چپ و هدف گیری، خشاب گذاری و نشستن و برخاستن کاراکتر در سمت راست قرار دارد. در نتیجه قابلیت حرکت، شلیک و چرخش نگاه به طور همزمان وجود دارد.

بازی Dead Trigger دارای نقشه‌ای پر از صحنه‌ها و ماموریت‌ها است که به طور تصادفی، سخت و آسان هستند و در این بین، مکان‌هایی ترسناک نظیر مترو و انبارهای ابزار، جزو چالش‌های بازی هستند. در برخی از مراحل، ماموریت شما زنده ماندن در ۹۰ ثانیه است و در برخی دیگر، پوشش دادن دیگر بازماندگان یا یافتن اشیاء گم شده است. اما چیزی که در این بازی به خوبی رعایت شده است، جلوگیری از حس تکراری شدن بازی است. رفتار زامبی‌ها نیز غیر قابل پیش‌بینی و مهیج است!

معرفی بازی موبایل: Dead Trigger: خلاص شدن از شر زامبی‌ها

سلاح‌ها: از واقعی تا رویایی! 

در ساخت سلاح نیز این بازی به خوبی عمل کرده است. از سلاح‌های گرمی که برگرفته از نمونه واقعی آن است (مانند Walther P99 و تپانچه وینچستر) گرفته تا سلاح‌های عجیب و غریب (مانند Brain-mill که چیزی شبیه به مخلوط کن است!). البته خرید سلاح‌های عجیب و غریب نیازمند داشتن مقدار متنابهی طلا است که کار آسانی نیست. البته Madfinger برای کسب طلا اقدام به طراحی نرم افزار دیگری کرده است که توسط آن، با لایک کردن صفحات فیسبوکی و ثبت نام کردن در سایت‌های همکار، طلاهای شما افزایش پیدا می‌کند. البته باید پذیرفت که این روش، روش عجیبی است اما به هر حال نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود!

در پایان، اگر از دوست داران بازی‌های اول شخص هستید، این بازی شما را مجذوب خود خواهد کرد. گرافیک بالا، کنترل آسان و گیم پلی خوب بازی در کنار رایگان بودن آن، از ویژگی‌های بارز این بازی محسوب می‌شود.

توجه: این بازی به افراد زیر ۱۷ سال توصیه نمی‌شود. 

در ادامه ویدیوی این بازی را مشاهده می‌کنید: 

دانلود ویدیو

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل پلی | دانلود از کافه بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده