نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازی بعدی سازندگان Red Dead Redemption گرافیکی خیره‌کننده‌ خواهد داشت

راک‌استار سن دیگو، سازنده‌ی بازی Red Dead Redemption به دنبال بالاترین گرافیک ممکن برای بازی آینده‌ی خود است؛ آگهی استخدام جدید این استودیو برای جذب یک برنامه‌نویس گرافیکی این موضوع را آشکار می‌سازد.

بر اساس این آگهی استخدام، فردی که برای این موقعیت شغلی انتخاب می‌شود بر روی تکنولوژی‌های جدید و ارتقای بخش‌هایی مانند رندر کردن، نورپردازی، سایه‌ها و سایه‌زنی‌ها، مدیریت صحنه و غیره مشغول به کار می‌شود و برای دستیابی به بالاتری سطح از جلوه‌های بصری به تیم سازنده کمک خواهد کرد. همچنین این فرد به همراه سایر اعضای تیم راک‌استار برای گسترش گرافیک نسل بعدی، نورپردازی پیشرفته، تکنیک‌های رندر و همچنین جلوه‌های ویژه تلاش می‌کند.

راک‌استار سن دیگو برای چند بخش دیگر نیز آگهی استخدام منتشر کرده است. این استودیو به یک برنامه‌نویس شبکه برای بخش چندنفره‌ی بازی‌هایش نیاز دارد و یک برنامه‌نویس انیمیشن را به طور اختصاصی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان جذب می‌کند.

علاوه بر این، راک‌استار به دنبال یک برنامه‌نویس گیم‌پلی است تا دنیای شلوغ بازی بعدی‌اش را طراحی کند. این شرکت ویژگی‌های مد نظر خود و نکات مهم برای استخدام در این بخش را به صورت زیر بیان کرده‌ است:

هوش مصنوعی

  • زنده کردن دنیای بازی با خلق رفتارها و فعالیت‌های قابل باور برای ساکنین آن.
  • هدایت کردن شخصیت‌ها بر روی سطوح مختلف و جلوگیری از برخورد آنها با موانع.
  • کار بر روی استراتژی‌های مختلف برای تولید مبارزات جالب و چالش‌برانگیز.

ساز و کارهای شخصیت

  • ساخت قالب‌های ترکیبی برای انیمیشن‌ها که توسط بازیکن یا هوش مصنوعی هدایت‌ می‌شوند.
  • همکاری با انیماتورها برای تنظیم سیستم‌های مختلف و دستیابی به بهترین ترکیب از واقعیت و پاسخگویی.

ساز و کارهای گیم‌پلی

  • سیستم سلاح و آسیب.
  • خلق طرح کلی از دنیاهای بسیار شلوغ.

راک‌استار سن دیگو در مجموع برای ۳۶ موقعیت شغلی در زمینه‌های مختلف آگهی استخدام منتشر کرده که نشان می‌دهد این استودیو خود را برای ساخت یک بازی بزرگ آماده می‌کند. آخرین بازی راک‌استار سن دیگو Red Dead Redemption بود که ۵ سال پیش منتشر شده است.

اگرچه این خبر تایید نشده، اما گفته می‌شود که Red Dead Redemption حدود ۱۳ میلیون نسخه فروش داشته است؛ ضمن اینکه راک‌استار قبلا اعلام کرد که ساخت بازی‌های این مجموعه را ادامه خواهد داد؛ بنابراین می‌توان حدس زد که در آینده (شاید نزدیک) شاهد معرفی و ساخته شدن Red Dead Redemption 2 باشیم.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده