// دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۶

بازی Need for Speed جدید هیچ پسوندی ندارد و یک بازسازی کامل است

پس از یک سال غیبت، Need for Speed جدید بالاخره رونمایی شد و سازندگان وعده‌ی یک شروع دوباره را برای این مجموعه داده‌اند، اما آیا نام بازی هیچ پسوندی نخواهد داشت؟ تیم سازنده در صفحات توییتر خود به هواداران پاسخ داده‌اند.

از دو سال پیش که بازی Need for Speed: Rivals منتشر شد، شایعاتی مبنی بر ساخت قسمت سوم سری محبوب Underground به گوش می‌رسید و حالا هم با رونمایی از Need for Speed جدید، این شایعات تا حدی رنگ و بوی تازه‌ به خود گرفته‌اند و مخاطبان انتظار دارند در جریان کنفرانس E3 2015 کمپانی الکترونیک آرتز، پسوند اصلی بازی NFS جدید، Underground 3 باشد. در این مورد باید بگوییم که سازندگان بازی از طریق پرسش و پاسخ‌هایی در صفحات توییتر خود با مخاطبان اتمام حجت کردند و با رد نام Underground 3، به این شایعات پایان دادند. نورمن جی می‌گوید:

این بازی Underground 3 نخواهد بود، اما بسیاری از المان‌ها و ویژگی‌هایی که آن سری را محبوب و دوست‌داشتنی کرده بود در بازی جدید وجود خواهد داشت.

دیگر عضو تیم نیز در حساب توییتر خود می‌گوید:

فقط NFS (اشاره به اینکه نام بازی فقط Need for Speed است)، ما به ریشه‌ها و سنت‌های خود باز می‌گردیم.

این صحبت‌های نورمن جی و دیگر اعضای سازنده‌ی بازی NFS، می‌تواند این موضوع را روشن کند که پس از سال‌ها ما شاهد حضور قابلیت‌های شخصی سازی متنوع و پر جزئیاتی خواهیم بود، مانند ویژگی‌هایی که در سری Underground و بازی Most Wanted قدیمی وجود داشت و پس از آن در بازی‌های دیگر سری به فراموشی سپرده شد.

بازی Need for Speed برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در کنار پلتفرم رایانه‌های شخصی ویندوزی برای عرضه در پاییز سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. الکترونیک‌آرتز وعده داده‌ است تا اولین نمایش رسمی و اطلاعات تکمیلی از این بازی را که توسط استودیو گوست در دست تولید است، در کنفرانس E3 2015 خود ارائه دهد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده