نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵

نسخه دمو بازی Street Fighter V ماه آینده در فستیوال CEO قابل بازی خواهد بود

فستیوال CEO یک انجمن برای گردآوری مشتاقان و علاقه‌مندان به بازی‌های سبک مبارزه‌ای است که هر ساله در ایالت فلوریدا برگزار می‌شود. مسئولان برگزاری این مراسم تایید کردند که نسخه دمو Street Fighter V در این مراسم قابل بازی خواهد بود.

CEO هر ساله با گردآوری علاقه‌مندان به بازی‌های سبک مبارزه‌ای برگزار می‌شود. این علاقه‌مندان در این فستیوال به مبارزه و مسابقه با یکدیگر می‌پردازند اما نکته‌ای که مراسم امسال را متمایز می‌کند، اولین حضور بازی مورد انتظار Street Fighter V در برابر عموم است. حضوری که علاقه‌مندان می‌توانند نسخه دمو آن را تجربه کنند.

پیش از این شرکت کپکام فاش کرده بود که M. Bison در بازی Street Fighter V حضور خواهد داشت. تا کنون چهار شخصیت برای این بازی تایید شده‌اند. این چهار شخصیت عبارتند از: Chun Li، Ryu، Charlie و M. Bison.

ماه گذشته تهیه کننده این سری یعنی یوشینوری اونو عنوان کرد که کپکام می‌خواهد تا چیزی بسازند که هیچکس انتظارش را نداشته باشد. 

آن طور که پیش‌بینی شده است، به نظر می‌رسد بازی Street Fighter V بهار سال آینده میلادی به بازار عرضه شود. تا آن زمان، علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند به انجام Ultra Street Fighter IV بپردازند. بازی که فردا با قیمت ۲۵ دلار برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده