// چهار شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

تاریخ انتشار نسخه بهینه سازی شده Halo 3: ODST در فروشگاه ایکس‌باکس فاش شد

با اینکه به نظر می‌رسد استودیو ۳۴۳ اینداستریز از قبل برای انتشار Halo 3: ODST برنامه‌هایی داشته، اما بروز مشکلات عدیده در عرضه Master Chief Collection سبب شد تا ODST به عنوان عذرخواهی به صورت رایگان برای خریداران MCC در نظر گرفته شود و  ظاهرا جمعه این هفته در دسترس قرار می‌گیرد.

نام و مشخصات نسخه بهینه‌سازی Halo 3: ODST برای دارندگان مجموعه Master Chief روز گذشته در فروشگاه ایکس‌باکس رویت شد، اما بنا به دلایل نامشخصی از این صفحه حذف شد. با این حال، مشخص شد که این بازی در روز جمعه ۸ خرداد عرضه می‌شود و حجمی معادل ۸.۱ گیگابایت خواهد داشت. البته این خبر را نباید صد درصد مورد تایید قرار داد و باید تا اعلامیه‌ی رسمی مایکروسافت برای عرضه‌ی Halo 3: ODST منتظر ماند.

به دنبال ماجراها و مشکلات فنی که در هنگام عرضه Master Chief Collection در کنسول ایکس‌باکس وان به وجود آمد و استودیو سازنده سعی در برطرف کردن آن با بسته‌های بروزرسانی متعدد داشت، ۳۴۳ اینداستریز وعده داد به عنوان عذرخواهی، بخش تک نفره و داستانی Halo 3: ODST را به صورت رایگان در اختیار دارندگان Halo: The Master Chief Collection قرار خواهد داد.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز هنوز نمایش کاملی هم از نسخه بهینه‌سازی شده Halo 3: ODST ارائه نداده و باید منتظر ماند و دید این نسخه چه تفاوت‌هایی از نظر بصری با نسخه‌ی اصلی خود که برای ایکس‌باکس 360 عرضه شده بود در اختیار دارد. ۳۴۳ اینداستِریِز هنوز اعلام نکرده قیمت نسخه بازسازی شده Halo 3: ODST برای کسانی که مدتی بعد پس از عرضه Halo: The Master Chief Collection این بازی را خریداری کردند چه مقدار خواهد بود، اما این استودیو اعلام کرد زمانی که به تاریخ انتشار بروزرسانی جدید بازی نزدیک شدیم، اطلاعات بیشتری را در این رابطه با طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده