نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

تماشا کنید: با محتواهای انحصاری بازی Batman: Arkham Knight برای پلی‌استیشن 4 آشنا شوید

نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی Batman: Arkham Knight، مانند دیگر بازی این سری همراه با موارد انحصاری اضافه‌ای برای پلتفرم سونی عرضه خواهد شد. در ادامه ویدیویی که از این موارد تهیه شده را مشاهده می‌کنید.

اگر هر دو کنسول نسل هشتمی را اختیار دارید و هنوز تصمیم نگرفته‌اید که کدام نسخه‌ از بازی را تهیه کنید، سونی و وارنر برادرز در این ویدیو اشاره‌‌ای کوتاه به محتواهایی دارند که دارندگان پلی‌استیشن 4 یک ماه دیگر هنگام خرید بازی دریافت می‌کنند. با این حال اگر طرفدار سریال تلویزیونی بتمن که در آن آدام وست نقش او بازی می‌کرد باشید، تصمیم سختی در پیش نخواهید داشت.

Batman: Arkham Knight دارای مراحلی به نام «کابوس اسکرکرو» خواهد بود که از ابتدا برای خریداران نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 در دسترس است اما مایکروسافتی‌ها باید برای آن کمی صبر کنند. در این مراحل بتمن با یک اسکرکروی عظیم‌الجثه در نسخه‌ی خیالی گاتهام مبارزه می‌کند.

اما مواردی که منحصر به پلتفرم سونی است شامل دو لباس‌ مختلف برای بتمن و طرحی برای بت‌موبیل می‌شود. یک لباس منحصر به فرد مربوط به کمیک‌های Justice League 3000 و دیگری بر اساس لباسی که آدام وست در سریال تلویزیونی بتمن در دهه‌ی ۱۹۶۰ می‌پوشید. طرح قرمز و مشکی دیگری برای بت‌موبیل که به همان دوران دهه‌ی ۶۰ بازمی‌گردد نیز در انحصار نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 بازی است.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p

بازی Batman: Arkham Knight در تاریخ ۲ تیر برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده