// پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

بازی Technomancer در مراسم E3 2015 حضور پیدا خواهد کرد

در ماه فروردین  استودیوی بازی‌سازی مستقلی در پاریس به نام اسپایدرز، جدیدترین پروژه‌ی خود به نام Technomancer را معرفی کرد و حال اعلام شده که اطلاعات بیشتری از این بازی در مراسم E3 امسال منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

استودیوی اسپایدرز در کارنامه‌ی خود ساخت بازی‌هایی مثل Bound by Flame و Sherlock Holmes vs. Jack the Ripper را دارد.

این بازی در سبک نقش‌آفرینی آخرالزمانی است. داستان بازی در سیاره‌ی مریخ و در برهه‌ی زمانی که آن‌ را «جنگ برای‌ آب» می‌نامند، روایت می‌شود. شما در این بازی در نقش تکنومنسر هستید که مبارزی جنگجو و با مهارت توصیف می‌شود. تکنومنسر دارای طیف وسیعی از توانایی‌های جادویی بهبود‌ یافته است و همان‌طور که در تصویرها مشاهده می‌کنید، یک شمشیر نیز در دست دارد. بازی دارای سیستم پویای مکالمات است و وقایع دنیای بازی براساس تصمیمات شما تغییر پیدا می‌کند و حتی گفته شده که برخی از ماموریت‌های بازی حداکثر پنج پایان مختلف دارند. تکنومنسر همچنین از یک سیستم پویای کرفتینگ بهره می‌برد که بازیکن می‌تواند از طریق رفتن به بخش دارایی‌های خود، از آن برای تغییر ظاهری سلاح و زره‌ی خود استفاده کند.

چند تصویر جدید نیز از بازی منتشر شده است. دراین تصاویر تکنومنسر و همراهانش را نشان می‌دهد که به ناکتیس، یکی از آخرین پایگاه‌های غیرنظامی واقع در مریخ رسیده‌اند. ناکتیس یک شهر آزاد است که درگیر جنگ‌های داخل مریخ نشده، اما به هر حال توسط راهزنان و مزدوران مورد حمله قرار می‌گیرد و سهم خود را از این جنگ تا حدودی به این صورت ادا می‌کند.

تا چند هفته‌ی دیگر این بازی در مراسم E3 حضور پیدا خواهد کرد. انتظار می‌رود که بازی The Technomancer در تاریخ نامعلومی در سال ۲۰۱۶ (اواخر سال ۱۳۹۴ یا ۱۳۹۵) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود.

این تصاویر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

نظر شما درباره‌ی این بازی چیست؟ آیا توانسته نظر شما را به خود جلب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده