نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

نسخه بازسازی شده Darksiders 2 با نام Death-initive برای ‌پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود

همان‌طور که در گذشته به اطلاعتان رساندیم، قرار است نسخه بازسازی شده بازی Darksiders 2 که در سبک اکشن و نقش‌آفرینی است برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. براساس شواهد موجود در وبسایت آمازون، این نسخه با نام Death-initive عرضه می‌شود. با زومجی همراه باشید.

نامی که سازندگان برای این نسخه بازسازی شده انتخاب کرده‌اند بسیار جالب است. اگر توجه کرده باشید اکثر بازی‌های بازسازی شده با پسوند Definitive عرضه می‌شوند، اما سازندگان Darksiders 2 با کمی خلاقیت و استفاده از نام شخصیت اصلی این نسخه یعنی Death (مرگ)، تنوعی را در این زمینه بوجود آوردند.

این نسخه که قرار است با قیمت ۴۰ دلار عرضه شود، تنها برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد و خبری از نسخه ایکس‌باکس وان خواهد بود.

Darksiders 2 که ابتدا در سال ۲۰۱۲ عرضه شد، یکی از آخرین بازی‌هایی بود که توسط کمپانی ورشکسته شده THQ عرضه شد و از نظر منتقدان توانست موفقیت‌های چشم‌گیری را کسب کند.

زمانی که THQ بازی‌های خود را به چوب حراج گذاشته بود، تقریبا هیچ ناشری مایل به خرید این سری نبود، اما کمپانی نوردیک گیمز سرانجام پا پیش گذاشت.

درانتها می‌توانید تصویری از باکس‌آرت نهایی نسخه‌پلی استیشن 4 این بازی که در وبسایت آمازون رویت شده را هم مشاهده و نظرات خود در رابطه با آن با ما درمیان بگذارید:

Darksiders 2

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده