نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

هدست واقعیت مجازی آکیولس با یک کامپیوتر جدید حدود ۱۵۰۰ دلار هزینه می برد

اگر شما پی سی ای که بتواند از هدست آکیولس ریفت پشتیبانی کند ندارید، باید خیلی بیشتر از قیمت خود هدست برای تهیه ی یک پی سی جدید هزینه کنید. در ادامه با اطلاعات بیشتر از زبان مدیر اجرایی شرکت سازنده ی این هدست با زومجی همراه باشید.

شرکت آکیولس هنوز قیمت نهایی برای مشتریان هدست آکیولس ریفت مشخص نکرده است، اما برندان آیریب، مدیر اجرایی این شرکت، اخیرا اطلاعاتی را در این مورد داده است. آیریب که در کنفرانس Code در لس آنجلس صحبت می کرد به خبرنگار سایت Recode گفت:

ما به دنبال یک قیمت جامع هستیم، اگر شما بخواهید یک کامپیوتر جدید {متناسب با این هدست} خریداری کنید و در عین حال قصد خرید هدست ریفت را هم داشته باشید، باید چیزی حدود ۱۵۰۰ دلار هزینه کنید.

آیریب همچنین اضافه کرد که علاقه دارد تا این میزانِ قیمت به زیر ۱۰۰۰دلار کاهش یابد. این اظهارات او در راستا ی گفته های نِیت میشل، یکی از موسسان شرکت واقعیت مجازی آکیولس، است که سال پیش گفته بود که این شرکت در تلاش است تا ریفت را با ارزان ترین قیمت ممکن بفروشد.

هم اکنون کیت های مورد استفاده توسط توسعه دهنده ی این هدست ۳۵۰ دلار قیمت دارد، اما این کیت ها نمایانگر امکانات آخرین نسخه ی این سخت افزار نیستند و اگر امکانات و ویژگی های دیگری مثل ردیابی حرکت و هدست توکار را به آن اضافه کنیم، قیمت آن افزایش خواهد یافت.

تاریخ عرضه ی مدل نهایی آکیولس ریفت چند هفته پیش اعلام شد و عنوان شد که این هدست در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۱۶ میلادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. گفته های اخیر مسئولان این شرکت این هدست را در بازه ی قیمتی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ دلار قرار می داد.

شرکت واقعیت مجازی آکیولس قصد دارد اطلاعات بیشتری را در مورد محصول خود در کنفرانس خبری ای که در ۲۱ خرداد در سان فرانسیسکو برگزار خواهد شد در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده