// شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵

تماشا کنید: ویدیوی ۱۲ دقیقه ای از بازی ترسناک SOMA

فریکیشینال گیمز سازنده‌ بازی ترسناک Amnesia: The Dark Descent، ویدیویی ۱۲ دقیقه‌ای را از جدیدترین بازی ترسناک خود به نام SOMA منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد اعلام تاریخ عرضه‌ی بازی و پلتفرم های آن هستیم. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فریکیشینال گیمز ویدیویی ۱۲ دقیقه‌ای از گیم پلی‌بازی SOMA را برای طرفداران بازی‌های ترس و بقا منتشر کرده است. به گفته‌ی سازندگان، در بازی SOMA مانند Amnesia بازی ترسناک دیگر این استودیو بازیکنان هیچگونه سلاح و ابزاری را به همراه خود نخواهند داشت. وظیفه‌ی بازیکنان تنها فرار و مخفی شدن از خطرات است. به گفته‌‌ی فریکیشینال گیمز بازی SOMA  برای دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی تنها به صورت دیجیتال منتشر می‌شود. احتمالا در روزهای آینده و طی نمایشگاه E3 اطلاعات بیشتری از این بازی بدست خواهیم آورد.

تجربه انجام بازی‌های Amnesia و Panumbra به خوبی توانایی فریکشینال گیمز را در ساخت این سبک بازی‌ها ثابت می‌کند. هرچند هنوز اطلاعاتی در زمینه‌ی خط داستانی بازی نداریم اما طبق گفته‌ی سازندگان بازی در دنیایی خیالی در زیردریا‌ها روایت می‌شود. شخصیت‌های این بازی ربات‌ها هستند، با این تفاوت که این ربات ها بجای گرفتن خصوصیات انسانی، تماما مانند انسان ها شده‌اند.

بازی SOMA  بیست و سوم سپتامبر (یکم مهرماه) از طریق فروشگاه پلی‌استیشن 4 در دسترس طرفداران سبک ترس و بقا قرار می‌گیرد. هنوز تاریخ رسمی عرضه‌ی  این بازی برای رایانه‌های شخصی مشخص نیست.

 

دانلود ویدیو

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده