// شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

ورود Civilization Revolution 2 به لیست بازی های پلی استیشن ویتا

Civilization Revolution 2 یکی از بازی‌های محبوب شرکت 2K، برای دو پلتفرم اندروید و iOS محسوب می‌شود. طبق لیست بنیاد اروپایی اطلاعات بازی‌ها(PEGI) این بازی احتمالا در راه کنسول‌ دستی پلی‌استیشن ویتا است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

شخصی با نام کاربری Jonforeverto در صفحه‌ی شخصی خود در سایت Reddit تصویری را از وب‌سایت بنیاد اروپایی اطلاعات بازی‌ها در رابطه با بازی Civilization Revolution 2 منتشر کرده است. با توجه به تصویر منتشر شده شاهد رتبه بندی سنی بازی‌ با نام Civilization Revolution 2 Plus هستیم.  متاسفانه هیچ اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر نشده است.

ماه مارس گذشته شخصی با حساب کاربری‌ InYourHands در سایت Reddit، از رتبه‌بندی بازی Civilization Revolution 2 برای پلی‌استیشن ویتا در کشور برزیل پرده برداشته بود. قبل از آن نیز این بازی در فروشگاه پلی آسیا برای عرضه‌ در ماه جولای ۲۰۱۵ رده‌بندی شده بود. بازی Civilization Revolution 2 اکنون در وبسایت رده‌بندی استرالیا نیز عنوان چند پلتفرمی را دریافت کرده است.

Civilization Revolution 2 تصویر رتبه بندی بازی Civilization Revolution 2 Plus در سایت PGEI -بنیاد اروپایی اطلاعات بازی‌ها

هرچند سایت ESRB هنوز این بازی را در لیست خود قرار نداده اما احتمالا باید منتظر معرفی این بازی برای کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا در حین کنفرانس سونی در E3 2015 باشیم. احتمالا علاقمندان به سری بازی های سید میر از شنیدن خبر انتشار این بازی استراتژیک برروی پلی‌استیشن ویتا خوشحال خواهند شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید. آیا عرضه‌ی این بازی شما را نیز خوشحال می‌کند؟ آیا شما نیز به آینده کنسول ویتا امیدوار هستید؟ یا فکر می‌کنید این قبیل کنسول‌های دستی دیگر قدرت رقابت با تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها را ندارند؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده