// شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

بازی Lords of the Fallen 2 در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

پیش از این صحبت‌هایی درباره‌ی دنباله‌ی بازی Lords of the Fallen زده می‌شد، اما امروز استودیوی دِک ۱۳ و سی‌آی گیمز تایید کردند که Lords of the Fallen 2 در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

جزئیات بسیار اندکی از بازی در دسترس است. مارک تامینسکی، سرپرست استودیوی سی‌آی گیمز خبر عجیبی را مطرح کرد. او گفت که دیگر برای ساخت بازی با دِک ۱۳، استودیوی سازنده نسخه‌ی اول همکاری نخواهند کرد.

تامینسکی در گفت‌وگو با سایت یوروگیمر گفت:

ما در حال حاضر با استودیوی دِک ۱۳ کار نمی‌کنیم. ما پروژه را شروع کردیم. ما از طرح‌های کلی بازی شروع کردیم. اما قطعا با همکاران زیادی کار می‌کنیم.

وقتی که از او پرسیده شد که جزئیات بیشتری را درباره عدم همکاری با استودیوی دِک ۱۳ بیان کند، پاسخ داد:

ما درباره‌ی مسائل خاصی که احتمالا می‌توانستیم بعد از انتشار بازی Lords of the Fallen 2 وجود داشته باشد، صحبت کردیم، اما در آخر هر دو طرف به این نتیجه رسیدیم که این کار‌ها عملی نیستند.

نسخه‌ی اول بازی Lords of the Fallen 2 تاکنون ۹۰۰هزار نسخه فروخته است و توسط دو استودیوی دِک ۱۳ و سی‌آی گیمز ساخته شد. در ضمن برای ساخت بازی از استودیوهایی واقع در کشور انگلیس و چین هم کمک گرفته شده است. به گفته‌ی تامینسکی برای ساخت بخش خاصی از بازی، ۱۰۰ طراح چینی را استخدام کردند تا در ساخت بازی با آن‌ها همکاری کند.

او در ادامه اشاره می‌کند که از نقاط منفی برخی از قسمت‌های Lords of the Fallen درس گرفته‌اند. این استودیوی همچنین در نظر دارد تا  بازی Sniper: Ghost Warrior 3 را نیز عرضه کنند.

این بازی نقش‌آفرینی که شباهت زیادی هم به بازی Dark Souls دارد، در تاریخ۲۸ اکتبر۲۰۱۴ (۶ آبان ۱۳۹۳) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. علاوه بر ساخت بازی Lords of the Fallen 2،‌ استودیوی‌ سی‌آی گیمز در حال کار بر روی نسخه‌ی موبایل شماره‌ی اول بازی نیز است.

به نظر شما استودیوی سی‌آی گیمز چگونه می‌تواند از پس ساخت دو بازی با کیفیت ساخت AAA و یک بازی موبایل برآید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده