// یکشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

مایکروسافت شایعات خرید بازی Silent Hills از کونامی را رسما تکذیب کرد

فیل اسپنسر، رییس بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت نسبت به شایعات پیرامون خرید بازی Silent Hills از کونامی برای عرضه روی ایکس‌باکس وان واکنش نشان داد و رسما این ماجرا را رد و تکذیب کرد. با زومجی همراه باشید.

اسپنسر در پاسخ به سوالی که از وی در حساب توییتر شخصیش شده بود گفت:

متاسفم، این موضوع حقیقت ندارد. من نمی‌دانم این شایعه از کجا شروع شده است ولی من اصلا نمی‌خواهم کسی گمراه شود.

بر اساس شایعه‌ای که روز گذشته سراسر دنیای وب را فرا گرفته بود، مایکروسافت با کونامی مذاکراتی انجام داده و بازی Silent Hills را که چندی پیش به طور کامل کنسل شد، با قیمت میلیاردها دلار (!) خریداری کرده است تا به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان منتشر کند. این خبر کاملا مشخص بود که شایعه‌ای بیش نیست چرا که مایکروسافت محال است فقط برای یک بازی (Silent Hills) نه کل مجموعه‌ی Silent Hills، میلیاردها دلار خرج کند. البته سال پیش میلادی مایکروسافت مجموعه‌ی Minecraft و کل کمپانی موجانگ را با قیمت ۲.۵ میلیارد دلار خریداری کرد و با اینکه تعجب همگان را به دنبال خود داشت، اما تا حد زیادی هم منطقی بود. ماینکرفت تنها روی کنسول‌های خانگی بیش از ۱۴ میلیون نسخه فروش داشته و خیلی بیشتر از این رقم هم روی پلتفرم‌های دستی مانند موبایل‌ها در حال اجرا است و از این حیث حکم یک ماشین چاپ اسکناس برای مایکروسافت را دارد.

در هر صورت، اگر از طرفداران Silent Hills و مخصوصا دموی P.T بودید، باید بگوییم در حال حاضر هیچ امیدی به زنده‌ شدن این بازی حتی در قالب کنسولی دیگر نیست.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده