نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۹

تصاویر اسلحه‌ها و شخصیت‌های بازی بعدی خالق سری Gears of War

همانطور که می‌دانید، خالق سری بازی تیراندازی Gears of War یعنی کلیف بلزینسکی در حال کار روی یک بازی تیراندازی رایگان (Free to Play) است که با نام Project Bluestrek شناخته می‌شود. در ادامه می‌توانید اولین تصاویر از اسحله‌ها، شخصیت‌ها و همینطور نقشه‌های این بازی را مشاهده کنید.

در گالری زیر می‌توانید تعدادی از اسلحه‌های بازی را مشاده کنید. نکته‌ای که درباره عکس این اسلحه‌ها وجود دارد، طراحی زیبای آن‌ها و توجه به جزییات است. به طور مثال، در توضیحات اسلحه زیر آمده است که این عکس نمونه نزدیک به نسخه‌ی نهایی اسلحه LAW یا به عبارتی دقیق‌تر، اسلحه شتاب‌دهنده نور است.

بازی سازنده gears of warدر این تصاویر می‌توانید یک اسلحه پرتاب موشک قابل حمل را نیز مشاهده کنید. البته تمام تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط کلیف بلزینسکی در شبکه اجتماعی توییتر به اسلحه‌های بازی ختم نمی‌شود. در این تصاویر ایده‌پردازی‌هایی راجع به شخصیت‌ها و نقشه‌های بازی را می‌بینیم.

بلزینسکی برای دو دهه در شرکت اِپیک مشغول به کار بود و در نهایت با خروج از این شرکت در اکتبر سال ۲۰۱۲ میلادی، استودیو شخصی خود را با نام Boss Key Productions تاسیس کرد.

اولین بازی این استودیو که با نام رمز Project Bluestreak شناخته می‌شود در دنیایی تخیلی و آخرالزمانی جریان دارد. وظیفه نشر این بازی که به صورت رایگان (Free to Play) عرضه خواهد شد بر عهده شرکت Nexon است. این در حالی است که هنوز تاریخ عرضه‌ای برای این بازی مشخص نشده است.

نظر شما راجع به این تصاویر و بازی بعدی بلزینسکی چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده