نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۵

بازی XCOM 2 به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی معرفی شد

همان‌طور که شرکت 2K Games در روزهای اخیر وعده داده بود، امروز به‌صورت رسمی از بازی XCOM 2، ادامه‌ای از بازی تحسین‌شده XCOM: Enemy Unknown رونمایی کرد. با زومجی همراه باشید.

XCOM 2 توسط استودیو فیرَکسیس گِیمز ساخته شده و در ماه نوامبر امسال عرضه خواهد شد. داستان بازی بیست سال آینده و رخدادهایی که پس از شکست انسان‌ها در برابر بیگانگان به وجود آمده را نشان می‌دهد.

استودیو فِرال اینتِراَکتیو وظیفه پورت نسخه مَک و لینوکس را برعهده دارد و هنوز خبری از نسخه کنسولی این بازی نیست. فِرال اینتِراَکتیو به‌دلیل پورت‌هایی که بر روی مک و لینوکس انجام می‌دهد محبوبیت خود را کسب کرده و در گذشته هم روی بازی XCOM: Enemy Unknown هم کار کرده است.

سازندگان در توضیحات اولیه خود راجع به این بازی گفته‌اند:

در XCOM 2 همه چیز تغییر کرده و این بار نیروهای بیگانه به انسان‌ها حمله کرده‌اند. به‌دلیل حملات متداوم آن‌ها، انسان‌ها با کمبود منابع مواجه شده‌اند. بازیکنان برای استخدام افراد جدید در گروه XCOM، باید با تلفیق حملات مستقیم و مخفیانه خود، یک نیروی شبکه‌ای را برای نجات بشریت تولید کنند. XCOM 2 خصوصیات جدیدی را در گیم‌پلی مانند مراحل داینامیک معرفی می‌کند و به این ترتیب تجربه هر بازیکن از بازی متفاوت خواهد بود. علاوه براین، ما ابزارهای زیادی را برای ساخت ماد در اختیار شما قرار خواهیم داد. XCOM 2 همچنین محتویات جدیدی را مانند پنج کلاس جدید برای سربازها، شخصی‌سازی جدید، بیگانگان متنوع و مبارزات تاکتیکی انقلابی را به شما ارائه خواهد داد.

XCOM 2 (8)

کریستوف هارتمَن، مدیر 2K Games در زمان معرفی بازی گفت:

فیرَکسیس با XCOM: Enemy Unknown و دریافت جایزه بهترین بازی سال، ثابت کرد توانایی احیا یک سری قدیمی را دارد. در XCOM 2، تیم آن‌ها با خط داستانی و مبارزات چالش برانگیز برای مقابله با وقایع غیرممکن، خون تازه‌ای را در رگ‌های این سری تزریق کرده است.

جِیک سولومون، مدیر نوآوری بازی XCOM 2 هم اعلام کرد نسخه جدید این بازی براساس نظرات طرفداران از نسخه اول ساخته شده است:

نظرات بازیکنان مشتاق XCOM نقش مهمی را در روند ساخت نسخه دوم داشت و ما را مجاب به پیش‌بردن مرزهای جلوه‌های بصری، گیم‌پلی و قدرت تکرار بازی کرد. از این‌که به درخواست‌های قدیمی طرفداران مانند اضافه‌کردن مراحل داینامیک، پشتیبانی از ساخت ماد و دشمنان و کلاس‌های جدید به بازی بود عمل کردیم بسیار خوشحال هستیم.

درانتها می‌توانید اولین تصاویر منتشرشده از XCOM 2 را تماشا و به احتمال بسیار زیاد در نمایشگاه E3 منتظر اطلاعات بیشتر و اولین نمایش این بازی باشید:

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده