نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۷

گزارش: بازی Dark Souls 3 که توسط میازاکی ساخته شده، در E3 معرفی خواهد شد

Bloodborne هیچ‌وقت انتهای داستان نبود و طرفداران بسیار زیاد سری Souls، شاید در E3 2015 شاهد رونمایی بازی Dark Souls 3 باشند که توسط هیدتاکا میازاکی، پدر محبوب این سری و خالق Bloodborne ساخته می‌شود. با زومجی و شایعه‌ای مبنی بر معرفی نسخه سوم سری Dark Souls در E3 همراه باشید.

براساس گزارشات منتشرشده توسط منبعی نزدیک به وبسایت VG247، استودیو فرام سافت‌ور در نمایشگاه E3 2015 از بازی Dark Souls 3 رونمایی خواهد کرد. براساس اطلاعات بدست آمده، میازاکی باری دیگر هدایت تیم را در دست گرفته و نقش کارگردان این نسخه را برعهده دارد.

میازاکی پس از ساخت Dark Souls 2، تولید یک بازی کاملا جدید با نام Bloodborne را آغاز کرد و در نتیجه کارگردانی نسخه دوم به توموهیرو شیبویا و یومی تانیمورا سپرده شد. اگرچه Dark Souls بازی بسیارخوبی بود، اما به عقیده من و بسیاری از طرفداران دیگر سری Souls، حس و حال بازی‌های میازاکی و آن چالش بیش از حد معروف این سری را نداشت.

پلتفرمی که Dark Souls 3 روی آن معرفی خواهد شد هنوز مشخص نیست، اما منبع مورد نظر عقیده دارد این بازی در جریان کنفرانس سونی در E3 2015 و روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 معرفی خواهد شد.

استودیو فرام سافت‌ور سال گذشته توسط شرکت کادوکاوا خریداری شد و در آن زمان اعلام شد این شرکت حساب ویژه‌ای را روی Dark Souls باز کرده است. پس از گذشت دو سال از آخرین نسخه عرضه شده این سری، احتمال رخ دادن این اتفاق بسیار زیاد است.

با این حال باید منتظر ماند و دید در E3 2015 شاهد معرفی بازی Dark Souls 3 خواهیم بود یا خیر. اگر این بازی معرفی شود، دوست دارید چه تغییراتی را نسبت به نسخه‌های قبلی در آن شاهد باشید؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده