// پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

جیسون استاتهام از علاقه خود برای بازی در نقش جیمز باند می گوید

دنیل کریگ بازیگر مشهور بریتانیایی قرار است امسال در فیلم سینمایی Spectre برای چهارمین بار در نقش جیمز باند، ابر جاسوس معروف قرار گیرد و احتمالا طبق گزارشات منتشر شده پس از آن یک فیلم دیگر هم ایفای نقش خواهد کرد. حال سوال مهم این است که پس از آن چه کسی قرار است در این مجموعه‌ی محبوب جایگزین دنیل کریگ شود؟ با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

جیسون استاتهام ستاره‌ی مجموعه‌ی سینمایی Transporter اخیرا طی مصاحبه‌ای با وبسایت گاردین اعلام کرده است که اگر چنین نقشی به او پیشنهاد شود قطعا قبول خواهد کرد.

آیا می‌توانم چنین نقشی را ایفا کنم؟ چرا که نه !

آیا چنین کاری را خواهم کرد؟ چرا که نه !

استاتهام در ادامه گفت که از نظر او دنیل کریگ در طی سه فیلمی که تا به حال منتشر شده توانسته به زیبایی تمام در نقش جیمز باند ظاهر شود اما با این حال اگر قرار باشد خودش چنین نقشی را قبول کند قطعا شیوه و رفتار بسیار متفاوت‌تری را به نمایش خواهد گذاشت.

بله من می‌توانم جیمز باند بسیار خوبی شوم اما اگر چنین اتفاقی بیفتد شخصیت بسیار بسیار متفاوت‌تری نسبت به گذشته خواهم بود.

اگرچه او قطعا نسبت به بازی در نقش این قهرمان مشتاق است اما شاید برای برخی او بتواند در مقابل جیمز باند هم ضد قهرمان خوبی هم باشد ولی خودش اصلا چنین نقشی را دوست ندارد. او اخیرا در فیلم سینمایی Furious 7 شخصیت منفی اصلی فیلم را بر عهده داشت.

نمی‌دانم که نسبت به چنین نقشی مشتاق باشم یا نه. نقش منفی در خون من نیست، بیشتر دوست دارم نقش قهرمان را بازی کنم.

حال با اینکه استاتهام آمادگی خود را کاملا اعلام کرده است اما از طرفی دیگر شایعاتی مبنی بر جایگزینی دنیل کریگ با ادریس آلبا برای نقش جیمز باند به گوش می‌رسد.

نظرات خود را با ما د میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده