نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۵

Uncharted: The Nathan Drake Collection معرفی شد؛ اطلاعاتی از محتویات این کالکشن

در این چند روز اخیر آن‌قدر خبرهای هیجان‌انگیز شنیدیم که هر چند سال یک بار شاهد چنین روزهایی نخواهیم بود. در کنار معرفی Fallout 4 و معرفی احتمالی Dark Souls 3 در E3، امروز استودیو ناتی داگ به‌صورت رسمی از بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection رونمایی کرد. با زومجی همراه باشید.

امروز تبلیغ این کالکشن برای دقایقی روی شبکه پلی‌استیشن رویت شد و پس از آن مسئولین سریعا تصویر آن را پاک کردند. دقایقی بعد نِیل دراکمن، مدیر نوآوری سری Uncharted در حساب‌شخصی خود اعلام کرد این کالکشن واقعیت دارد و امروز به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

دقایقی پیش ناتی داگ به وعده خود عمل کرد و به‌صورت رسمی از بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection رونمایی و اعلام کرد این مجموعه در تاریخ ۹ اکتبر (هفدهم مهر) به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

اما عرضه Uncharted: The Nathan Drake Collection به سه نسخه اصلی این بازی محدود نمی‌شود، کسانی که این کالکشن را خریداری کنند، به نسخه بتا بخش چندنفره بازی موردانتظار Uncharted 4: A Thief's End هم دسترسی خواهند یافت.

استودیو بلو‌پرینت گیمز وظیفه بازسازی این بازی را برعهده دارد و براساس اطلاعات منتشرشده، Uncharted: The Nathan Drake Collection که شامل سه‌گانه سری آنچارتد است، با رزولوشن 1080p و نرخ‌فریم ۶۰ اجرا می‌شود. علاوه براین، شاهد نورپردازی بهتر، تکسچرهای پیشرفته‌تر، مدل‌سازی بهینه، قابلیت Photo Mode و تروفی‌های جدید هم خواهیم بود.

تصویری از باکس‌آرت بسیار زیبای بازی تصویری از باکس‌آرت بسیار زیبای بازی

کاربرانی که Uncharted: The Nathan Drake Collection را به‌صورت فیزیکی پیش‌خرید کنند، بسته‌ای از لباس‌ها متفاوت نِیتِن در بخش داستانی و دو سلاح AK-47 و 92FS که به رنگ طلایی است را دریافت خواهند کرد. علاقه‌مندانی که نسخه دیجیتالی این بازی را از فروشگاه سونی پیش خرید کنند، تم داینامیک این بازی برای پلی‌استیشن 4 را در همان لحظه دریافت خواهند کرد.

Uncharted: The Nathan Drake Collection که شامل نسخه بازسازی شده بازی Uncharted 1: Drake's Fortune, Uncharted 2: Among Thieves و Uncharted 3: Drake's Deception می‌شود، در تاریخ ۱۷ مهر به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

درکنار بازسازی‌های زیادی که در نسل هشتم شاهد آن‌ها هستیم، بازسازی سه‌گانه یکی از بهترین سری‌ها نسل قبل با کیفیت بهتر و اجازه دسترسی به نسخه بتا بخش چندنفره Uncharted 4: A Thief's End، قطعا خبر خوشی برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 است.

منبع: ND Facebook Page- VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده