نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

تماشا کنید: اولین تریلر بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection

پس از شایعات فراوانی که در این چندماه اخیر شنیده می‌شد، روز گذشته بخش سرگرمی‌های سونی سرانجام از نسخه بازسازی شده سه نسخه اصلی سری آنچارتد با نام Uncharted: The Nathan Drake Collection رونمایی کرد. در زمان این معرفی تریلری هم از این بازی منتشر شد که در ادامه شما را دعوت به تماشای آن می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

اولین ویدیو Uncharted: The Nathan Drake Collection نگاه کلی را نسبت به داستان این سری به شما ارائه می‌دهد. شخصیت سالیوان که یکی از دوستان نزدیک نِیتِن است، در این ویدیو قصه دوست خود و این‌که باید به او چه «لقبی» داد را تعریف می‌کند.

متاسفانه در این تریلر گیم‌پلی بهینه‌سازی شده بازی را تماشا نخواهیم کرد و احتمالا سونی این برگ‌برنده را برای کنفرانس خود در E3 2015 که در تاریخ ۲۷ خرداد برگزار می‌شود نگه داشته است. در ادامه این تریلر را تماشا کنید و نظر خود را در رابطه با هویت نِیتِن دریک و این‌که شما به او چه لقبی را می‌دهید (دزد، قهرمان، کسی که دوست دارد اسمش در تاریخ ثبت شود و ...) را با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

روز گذشته مشخص شد استودیو بلو‌پرینت گیمز وظیفه بازسازی این بازی را برعهده دارد و براساس اطلاعات منتشرشده، Uncharted: The Nathan Drake Collection که شامل سه‌گانه سری آنچارتد است، با رزولوشن 1080p و نرخ‌فریم ۶۰ اجرا می‌شود. علاوه براین، شاهد نورپردازی بهتر، تکسچرهای پیشرفته‌تر، مدل‌سازی بهینه، قابلیت Photo Mode و تروفی‌های جدید هم خواهیم بود. کسانی که این کالکشن را پیش‌خرید کنند، به نسخه بتای بخش چندنفره بازی Uncharted 4: A Thief’s End هم دسترسی پیدا خواهند کرد.

Uncharted: The Nathan Drake Collection که شامل نسخه بازسازی شده بازی‌های Uncharted 1: Drake’s Fortune, Uncharted 2: Among Thieves و Uncharted 3: Drake’s Deception می‌شود، در تاریخ ۱۷ مهر به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده