نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

تماشا کنید: تریلر پیش از E3 بازی Battleborn، ساخته جدید استودیو گیِرباکس

اگرچه طرفداران بازی‌های استودیو گیِرباکس بی‌صبرانه منتظر معرفی بازی Borderlands 3 هستند، اما جدیدترین بازی این استودیو با نام Battleborn  قرار است حضور پررنگی در نمایشگاه E3 2015 داشته باشد. با زومجی و تریلر پیش از E3 بازی Battleborn همراه باشید.

در این تریلر می‌توانید گیم‌پلی بسیار زیبای بازی که به‌نظر اعتیاد‌آور است را مشاهده کنید و محو ساخته جدید گیرباکس شوید. شخصیت‌های فراوان و متنوع یکی از خصوصیت‌های این بازی است که تنوع زیادی را به گیم‌پلی بازی می‌بخشد.

دانلود ویدیو

بازی Battleborn در سبک اول‌شخص و co-op است و مبارزات سریع و قهرمانان فراوان از خصوصیات دیگر آن محسوب می‌شود. داستان بازی در آینده‌ای دور و جایی که تنها چند قهرمان امید نجات جهان هستند اتفاق می‌افتد. تنها راه نجات دنیا، تلفیق قدرت‌های قهرمانان بازی و ایستادگی در برابر خطراتی که دنیا را تهدید می‌کند است. بازیکنان از میان قهرمانان فراوان بازی که دارای قدرت‌های مختلفی هستند، می‌توانند یکی را انتخاب و وارد بخش co-op داستانی یا چندنفره و آنلاین شوند.

تاریخ انتشار بازی Battleborn هنوز مشخص نیست، اما ظاهرا اواخر سال ۲۰۱۵ شاهد عرضه این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی باشیم.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده