نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Batman: Arkham Knight حدود ۴۵ گیگابایت حجم خواهد داشت

براساس اطلاعاتی که اخیرا در فروشگاه‌های سونی، مایکروسافت و استیم منتشر شده، حجم بازی موردانتظار Batman: Arkham Knight در همه این سه پلتفرم ۴۵ گیگابایت است. علاوه براین، کمپانی انویدیا هم ویدیویی را از تکنولوژی‌های خود که در این بازی از آن‌ها استفاده کرده منتشر کرده که در ادامه می‌توانید به مشاهده جزئیات بپردازید. با زومجی همراه باشید.

اگر تصمیم دارید بازی Batman: Arkham Knight را به‌صورت دیجیتالی دانلود کنید، ظاهرا با این حجم باید چند روزی را به‌صورت مداوم صرف انجام این کار کنید. کاربرانی که این بازی را در کنسول ایکس‌باکس وان پیش‌خرید کردند، هم‌اکنون می‌توانند از قابلیت Pre-Load استفاده و چند هفته قبل از انتشار رسمی Batman: Arkham Knight، به دانلود این بازی بپردازند.

جدا از این خبر، در ادامه می‌توانید ویدیویی که شرکت انویدیا از کارهایی که در بخش گرافیکی Batman: Arkham Knight انجام داده را مشاهده و نظرات خود را در این رابطه با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

وقایع  Batman: Arkham Knight یک سال پس از رخدادهای Batman: Arkham City اتفاق می‌افتد. با مرگ جوکر، تمام خلافکاران گاتهام به داخل شهر ریختند و با اتحاد خود تصمیم گرفتند یک بار برای همیشه از شر بتمن خلاص شوند. در این بین یک شخصیت جدید با نام شوالیه آرکام (Arkham Knight) وجود دارد که در حال حاضر هویتش برای همگان ناشناس است.

Batman: Arkham Knight که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است و پایانی بر سه‌گانه‌ی Batman Arkham به شمار می‌رود، در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲  تیر ۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید پیش‌نمایش بازی Batman: Arkham Knight را هم در زومجی مطالعه و اطلاعات کاملی را از این بازی بدست آورید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده