نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۹

نمایش اولین تریلر از گیم پلی بازی Deus Ex: Mankind Divided در E3 2015

شرکت ژاپنی اسکوئر اِنیکس در کنفرانس سه شنبه ی آینده ی خود در نمایشگاه E3 2015 قصد دارد تریلر جدیدی را از گیم پلی بازی Deus Ex: Mankind Divided به نمایش بگذارد. با جزئیات این خبر و اطلاعاتی که تا کنون از این بازی در دست است با زومجی همراه باشید.

تا کنفرانس خبری شرکت ژاپنی اسکوئر اِنیکس در نمایشگاه E3 امسال یک هفته باقی مانده است و این منتشر کننده معرفی بخش های مختلف سخنرانی اش را آغاز کرده است. شاید جای تعجب نداشته باشد که بگوییم بازی Deus Ex: Mankind Divided بخشی از این برنامه خواهد بود. این کمپانی در حساب توییترش اعلام کرده است که قصد دارد تا اولین تریلر از گیم پلی این بازی را به نمایش بگذارد.

 

تریلر گیم پلی Deus Ex: Mankind Divided را در کنفرانس اسکوئر اِنیکس در E3 2015 ببینید تریلر گیم پلی Deus Ex: Mankind Divided را در کنفرانس اسکوئر اِنیکس در E3 2015 ببینید.

Mankind Divided در فروردین ماه امسال با یک تریلر سینمایی پر زرق و برق معرفی شد. آنچه که ما تا کنون از این بازی در حال ساخت توسط Eidos Montreal می دانیم را می توان در این موارد خلاصه کرد:

  • این بازی توسط موتور گرافیکی Dawn Engine اجرا خواهد شد که موتور اختصاصیِ خود استودیوی Eidos Montreal است.
  • از دایرکت ایکس 12 و قابلیت TressFX کارت های گرافیکی AMD پشتیبانی خواهد کرد که نه تنها عملکرد بازی را بهبود خواهد داد، بلکه وفاداری بصری بی نظیری نیز به سری Deus Ex خواهد داشت.
  • این بازی در سال 2029 اتفاق می افتد و ادامه ی داستان آدام یِنسِن سری Human Revolution را روایت خواهد کرد.
  • عرضه ی آن برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تایید شده است.
  • هنوز تاریخ عرضه ای برای آن اعلام نشده است.

کنفرانس خبری اسکوئر اِنیکس سه شنبه ی آینده، ۲۶ خرداد، برگزار خواهد شد. خبری از تریلری جدید برای بازی Final Fantasy XV در این کنفرانس خبری نیست، اما زومجی خبر های این رویداد را قطعا به اطلاع شما خواهد رساند.

با پوشش گسترده ی E3 2015، بزرگترین رویداد صنعت بازی های ویدئویی از ۲۶ تا ۲۸ خرداد با زومجی همراه باشید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده