نویسنده: علی معصومی
// دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

معرفی بازی موبایل Deer Hunter 2014: شکار در جنگل!

شکار در دنیای واقعی، جز در مواردی خاص، عملی ممنوع و زشت است است و همه ما این را می‌دانیم. اما در دنیای مجازی چطور؟ خب نه! پس در ادامه با معرفی بازی شکار گوزن با زومجی همراه شوید.

بسیاری از ما تا به حال دست به تفنگ واقعی شکار نزده‌ایم. شاید شما نیز مانند من اعتقاد به شکار حیوانات زبان بسته و بی دفاع نداشته و آن را نادرست بدانید. اما داستان این بازی متفاوت است. پس تا وقتی می‌توان از شکار در دنیای مجازی لذت برد، چرا این کار را نکنیم؟!‌

معرفی بازی موبایل: Deer Hunter 2014: شکار در جنگل!

ساده اما مرگ آور!

بازی شکار گوزن در عین سادگی، از استراتژیک بسیار خوبی برخوردار است و نه تنها شکار گوزن، بلکه شکار دیگر حیوانات وحشی نیز در آن اتفاق می‌افتد. در شکار این حیوانات، این که کجای حیوان، سر، قلب، شش‌ها و...، را هدف قرار دهید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در هر مرحله شما باید تعداد به خصوصی از یک نوع حیوان را شکار کنید تا بتوانید مرحله را رد کرده و پولی کسب کنید. البته اگر نتوانستید هم مقداری پول به خاطر تلاشی که کردید کسب خواهید کرد! اما به مرحله بعد نخواهید رفت.

با پولی که از شکار حیوانات به دست می‌آورید، می‌توانید اسلحه خود را به روز کنید یا اسلحه جدیدتری خریداری کنید. البته داشتن قوی‌ترین اسلحه همیشه موجب موفقیت شما در شکار نمی‌شود. هر شکار، ظرافت خود را دارد در نتیجه اگر در استفاده از سلاح شکاری، اشتباه کنید، موفق نخواهید شد و نمی‌توانید مرحله را پشت سر بگذارید. خوشبختانه انواع مختلف شکار در این بازی در نظر گرفته شده است. شکارهای معمولی، شکارهای قراردادی و شکارهایی که با انجام آنها، جوایزی در انتظارتان است. در هر صورت همواره راهی برای پول در آوردن وجود دارد و نباید از این موضوع نگران باشید.

شکار کردن کاری بس دشوار است و شکارچی زود خسته می‌شود. در این بازی نیز سعی شده این موضوع به حقیقت نزدیک باشد. بدین صورت که پس از مدتی شکار، انرژی شما کاهش یافته و برای خستگی در کردن و کسب انرژی لازم برای ادامه کار، باید صبر پیشه کنید، به طوری که پر شدن نوار انرژی، تا ۱۰ دقیقه زمان می‌برد. البته اگر تمایل داشته باشید می‌توانید قدری پول خرج کرده و بی‌صبرانه به مرحله بعد بروید. برای به روز رسانی اسلحه‌ها نیز داستان به همین ترتیب است. البته اگر با بازی‌های رایگان از این دست آشنایی داشته باشید، این موضوع چیز چندان عجیبی نیست.

معرفی بازی موبایل: Deer Hunter 2014: شکار در جنگل!

شکاری متنوع!

Deer Hunter را بازی کنید و آن زمان است که دیگر متوجه گذر زمان نخواهید شد. گاهی دوست دارید به شکار گوزن‌ها بروید؛ گاهی هم شکار خرس‌ها را تجربه کنید و البته شکار پرندگان وحشی نیز خالی از لطف نیست!

یکی دیگر از ویژگی‌های این بازی که البته متاسفانه در ازای پرداخت پول فعال می‌شود، شکار گروهی است. شما می‌توانید با دوستان به شکار بروید و دسته جمعی لذت ببرید. اما از اینها گذشته، بازی شکار گوزن با داشتن گرافیک بسیار خوب و استفاده از تاکتیک‌های بازی‌های استراتژیک توانسته به یکی از بازی‌های محبوب بازار تبدیل شود. امید است که شکارچیان روزی تفنگ‌های واقعی خود را به دیوار آویزان کرده و با بازی‌هایی از این دست، به شکار بروند!

تهیه شده در زومجی

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل پلی | دانلود از کافه بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده