نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

تماشا کنید: نسخه جدید Plants vs. Zombies در کنفرانس E3 مایکروسافت معرفی خواهد شد

تنها یک هفته دیگر به آغاز نمایشگاه E3 2015 زمان باقی مانده و این روزها اخبار زیادی در رابطه با معرفی بازی‌های جدید در این نمایشگاه به‌گوش می‌رسد.در ادامه‌ی همین روند، کمپانی الکترونیک آرتز تیزری را منتشر کرده که نشان می‌دهد نسخه جدید سری بازی‌های Plants vs. Zombies در نمایشگاه E3 2015 معرفی خواهد شد. با زومجی و این تیزر مرموز همراه باشید.

الکترونیک آرتز از طریق شبکه رسمی بازی Plants vs. Zombies اقدام به انتشار تیزری از این بازی کرده و در این این ویدیو اعلام کرده نسخه بعدی سری بازی‌های Plants vs. Zombies هفته آینده درجریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2015 معرفی خواهد شد. در این تیزر همچنین از بازیکنان خواسته شده خود را آماده «کاشتن گل و گیاه‌های» خود کنند.

کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2015 در تاریخ ۲۷ خرداد برگزار خواهد شد. در این حین، درادامه می توانید این تیزر را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با معرفی نسخه جدید سری بازی‌های Plants vs. Zombies با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

از آن‌جایی که رابطه الکترونیک آرتز با مایکروسافت بسیار خوب است، احتمالا نسخه جدید Plants vs. Zombies که احتمالا ادامه‌ای بر Garden Warfare خواهد بود، مانند بازی Peggle 2 در انحصاری زمانی مایکروسافت خواهد بود. البته این‌ها حدس و گمانی بیش نیست و باید در در جریان کنفرانس مایکروسافت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده