نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵

بازی Gran Turismo 7 احتمالا در سال ۲۰۱۶ برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد

نسخه جدید سری Gran Turismo که به عقیده بسیاری از گیمرها بهترین بازی شبیه‌ساز رانندگی محسوب می‌شود، احتمالا در سال ۲۰۱۶ با نام Gran Turismo 7 برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کازونوری یامائوچی، خالق سری Gran Turismo و مدیر استودیو پالیفانی دیجیتال در صحبت‌های اخیر خود در رابطه با تاریخ انتشار Gran Turismo 7 و مشکلات نسخه قبلی این سری که برای پلی‌استیشن 3 عرضه شد صحبت کرده است.

یامائوچی که در سفر خود به فرانسه برای معرفی مدل جدید ماشین‌های پژو حضور پیدا کرده، اعلام کرد همکاری آن‌ها با پژو در بازی Gran Turismo 7 هم ادامه پیدا خواهد کرد.

وی همچنین در رابطه با مشکلات نسخه قبلی این بازی صحبت کرد. یامائوچی اعلام کرد مشکلاتی که در کِرَش‌کردن  و سیستم فیزیک در نسخه قبلی Gran Turismo وجود داشت، در بازی Gran Turismo 7 رفع خواهند شد.

زمانی که از وی در رابطه با تاریخ انتشار احتمالی Gran Turismo 7 در سال ۲۰۱۷ که شایعات زیادی در رابطه با آن وجود دارد پرسیده شد، یامائوچی گفت «علاقه‌مندان برای تجربه نسخه جدید این سری زمان زیادی را صبر نخواهند کرد». مدیر پالیفانی دیجیتال گفت به احتمال بسیار زیاد Gran Turismo 7 در پاییز سال ۲۰۱۶ به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ دوست دارید چه تفاوت‌ها و خصوصیاتی را در نسخه جدید سری بازی‌های Gran Turismo مشاهده کنید؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده