نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تاریخ انتشار احتمالی دو بازی Rise of the Tomb Raider و Forza 6 فاش شد

خرده‌فروش آمازون امروز در بروز رسانی لیست بازی‌های خود تاریخ انتشار احتمالی دو بازی Rise of the Tomb Raider و Forza 6 را فاش کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

خرده‌فروش آمازون امروز در لیست بازی‌های خود اعلام کرد بازی Rise of the Tomb Raider در تاریخ ۱۳ نوامبر (بیست و دوم آبان) و Forza Motorsport 6 در ۱۸ سپتامبر (بیست و هفتم شهریور) سال جاری میلادی عرضه خواهند شد.

آمازون دقایقی پس از فاش‌کردن تاریخ انتشار این دو بازی، قسمت تاریخ انتشار آن‌ها را با تاریخ ۳۱ دسامبر (این تاریخ برای بازی‌هایی که تاریخ انتشار مشخصی ندارند قرار داده می‌شود) پر کرد.

Rise of the Tomb Raider Forza 6

مایکروسافت در گذشته اعلام کرد دو بازی Rise of the Tomb Raider و Forza Motorsport 6 در تعطیلات سال نوی میلادی عرضه خواهند شد و احتمالا در کنفرانس E3 2015 خود تاریخ انتشار دقیق این دو بازی را اعلام خواهد کرد.

بازی Rise of the Tomb Raider به احتمال بسیار زیاد یکی از برگ‌ برنده‌های اصلی مایکروسافت در نمایشگاه E3 2015 خواهد بود. به احتمال بسیار زیاد پس از حدود یک سال از معرفی این بازی، سرانجام شاهد اولین نمایش گیم‌پلی این بازی در کنفرانس باشیم. Rise of the Tomb Raider که در انحصار زمانی ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان است، در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد. استودیو کریستال داینامیک سازنده‌ی نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی و استودیو نیکسِس سافتور سازنده‌ی نسخه‌ی ایکس‌باکس 360 این بازی است.

درطرفی دیگر، بازی Forza Motorsport 6 که طی روزهای اخیر اطلاعات و تصاویر جدیدی از آن منتشر شد، در نمایشگاه E3 2015 مایکروسافت حضور مفصلی خواهد داشت و احتمالا در کنفرانس مایکروسافت شاهد اولین نمایش گیم‌پلی این بازی مسابقه‌ای باشیم.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده