نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۹

آیا بالاخره The Last Guardian در نمایشگاه E3 امسال آفتابی می‌شود؟ [E3 2015]

بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، بازی مورد انتظار The Last Guardian در نمایشگاه E3 امسال که چند روز دیگر برگزار خواهد شد، دوباره معرفی می‌شود. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

بر اساس فهرستی که وبسایت The Guardian از بازی‌های مورد انتظارش برای نمایشگاه E3 2015 منتشر کرده، این احتمال وجود که طی برگزاری این مراسم شاهد رونمایی از The Last Guardian باشیم. بر اساس توضیحات The Guardian، به احتمال فراوان امسال بالاخره تیم ایکو از The Last Guardian که طرفدارن از آن به عنوان جانشین معنوی شاهکارهای کلاسیک Ico و Shadow of the Colossus یاد می‌کنند رونمایی خواهد کرد.

ساخت The Last Guardian از سال ۲۰۰۷ آغاز شده است و هنوز هم ادامه دارد. بازی اولین بار در نمایشگاه E3 سال ۲۰۰۹ رونمایی شد؛ در آن زمان اعلام شده بود که The Last Guardian در سال ۲۰۱۱ برای کنسول پلی‌استیشن 3 منتشر خواهد شد، اما به دلیل اختلافات به وجود آمده میان سازندگان و جدا شدن فومیتو اودا، طراح و کارگردان بازی از تیم سازنده، پروژه‌ی ساخت آن به تعویق افتاد و هنوز هم تاریخ مشخصی برای انتشار آن اعلام نشده است. سال گذشته سونی اعلام کرد که ساخت این بازی در مرحله‌ی کاملا جدیدی به سر می‌برد و این موضوع باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی عرضه‌ی آن بر روی پلی‌استیشن 4 قوت بگیرد.

اگرچه فومیتو اودا از تیم سازنده‌ی The Last Guardian کناره‌گیری کرده، اما گفته می‌شود که همچنان نظارت مستقیمی روی پروژه دارد. انتظار می‌رود که این بازی نیز مانند دو ساخته‌ی قبلی او یعنی Ico و Shadow of the Colossus، یک اکشن ماجراجویی بی‌نقص با عناصر هنری پررنگ و نوآوری‌های بدیع باشد. داستان بازی درباره‌ی پسربچه‌ای است که با یک موجود افسانه‌ای به نام تریکو که ترکیبی از عقاب و گربه است دوست می‌شود و باید با کمک او از دست نگهبانانی که تعقیب‌شان می‌کنند بگریزد. بازیکن‌ها در بازی هدایت پسربچه‌ را به عهده می‌گیرند، اما می‌توانند دستورات لازم را به تریکو بدهند و از این موجود برای انجام کارهای مختلف مثل بالا رفتن از نقاط مرتفع کمک بگیرند.

ما هم امیدواریم که در E3 امسال تکلیف این بازی و هواداران پرشمارش مشخص شود و سونی با اعلام تاریخ انتشار یا نشان دادن یک تریلر از گیم‌پلی بازی همه را غافلگیر کند.

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا سونی بالاخره امسال پرونده‌ی پرماجرای The Last Guardian را می‌بندد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

[alert variation="alert-info"]اگر مایل هستید تا از بازی‌های تایید شده نمایشگاه E3 2015 مطلع شوید، مقاله لیست بازی‌های تایید شده برای E3 2015 را از دست ندهید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]نمایشگاه E3 2015 از ۱۶ تا ۱۸ ژوئن (۲۶ تا ۲۸ خرداد) برگزار خواهد شد. با پوشش کامل و جامع اخبار و حواشی این نمایشگاه، همراه زومجی باشید [/alert]

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده