// جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵

تماشا کنید: با مدل نهایی هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت آشنا شوید [E3 2015]

کمپانی آکیولس امروز در کنفرانس E3 به صورت رسمی از مدل نهایی و مصرف کننده‌ی هدست واقعی مجازی خود با نام آکیولس ریفت رونمایی کرده و از ویژگی‌های جدید آن سخن گفت. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

نسخه‌ی مصرف کننده که قرار است در ربع اول سال میلادی ۲۰۱۶ با قیمتی نامعلوم عرضه شود شامل خود هدست و یک سنسور خارجی خواهد بود تا موقعیت شما را مکان یابی کند. همچنین به همراه خرید این هدست یک گیم پد مخصوص ایکس‌باکس وان نیز به دست خواهید آورد که کاملا با این دستگاه همگام سازی شده است. محتویات دیگر بسته‌ی مصرف کننده آداپتور دستگاه خواهد بود. همچنین در طی کنفرانس کمپانی آکیولس ویدئوی تبلیغاتی بسیار جذابی را منتشر کرد که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید.

براندون آیرب مدیر ارشد اجرایی بخش واقعیت مجازی کمپانی آکیولس همچنین اعلام کرد که این هدست یک اسلایدر داخلی خواهد داشت که می‌توانید به کمک آن جایگاه و فاصله‌ی لنزها نسبت به چشمان خود را تغییر دهید. این مسئله ممکن است برای برخی تنها یک تغییر کوچک حساب شود اما طبق صحبت‌های او چنین قابلیتی به مصرف کنندگان اجازه خواهد داد تا با تنظیم درست لنزها به خوبی هنگام بر سر گذاشتن هدست حضور خود را در محیط بازی احساس کنند.

آیرب همچنین در ادامه توضیح داد که هدفون‌های دستگاه قابلیت جایگزینی یا حذف را خواهند داشت. سپس او در طی کنفرانس هدست را در یک دست خود گرفت و بدون ارائه‌ی ارقام خاصی توضیح داد که این دستگاه از وزن بسیار سبکی بهره خواهد برد. این مزیت قطعا برای بازیکنان بسیار مهم خواهد بود.

آیرب در نقطه‌ای دیگر از کنفرانس به صورت رسمی اعلام کرد که عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت در سال آینده تنها نقطه‌ی شروعی برای این تکنولوژی و کمپانی آکیولس خواهد بود. البته او تایید کرد که ممکن است رزولوشن دستگاه آنقدری که طرفداران انتظارش را دارند بالا نباشد اما با این حال تا زمان عرضه اصلاحات بیشتری بر روی دستگاه اعمال خواهد شد. در ادامه شما می‌توانید گالری تصاویر منتشر شده از نسخه‌ی نهایی این هدست را مشاهده کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده