نویسنده: آرش عیاری
// شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵

انتشار یک عکس از بازی جدید استودیو گوریلا گیمز، سازنده Killzone پیش از برگزاری E3

به نظر می‌رسد که استودیو گوریلا گیمز، سازنده سری Killzone خود را برای معرفی یک بازی در نمایشگاه E3 2015 آماده می‌کند. این استودیو با به اشتراک گذاشتن یک عکس از افق در صفحه فیسبوک خود، قصد معرفی چه بازی را دارند؟

آیا این عکس شما را یاد Killzone می‌اندازد؟

استودیو guerilla games

این عکس که شهری ساحلی با چشم‌اندازی زیبا از آفتاب در افق را نشان می‌دهد می‌توان نشانی از بازی معرفی نشده Horizon به معنای افق باشد. بازی که شایعه شده بود استودیو گوریلا گیمز در حال ساخت آن است و با بازی قبلی آن‌ها یعنی سری Killzone کاملا متفاوت است. در ماه می سال ۲۰۱۴ نیز، وب‌سایت یوروگیمر گزارش داد که ایت بازی می‌تواند یک نقش‌آفرینی جهان‌باز باشد.

پُریا تُرکان تهیه کننده گوریلا گیمز دراین‌باره گفت:

لحظات هیجان‌انگیزی است. اگر حتی یک کلمه بگویم، مردم مرا خواهند کشت!

در دیگر خبر راجع به استودیو گوریلا، این استودیو هلندی به شبکه اجتماعی توییتر پیوسته است. اگرچه آن‌ها قبلا دارای یک حساب کاربری مختص به استخدام و یک شبکه مخصوص بازی Killzone بودند. با اینکه پیوستن آن‌ها به توییتر خبر مهمی به حساب نمی‌آید اما مصادف شدن این موضوع با چند روز باقی‌مانده به نمایشگاه E3 کمی جالب به نظر می‌رسد.

در ادامه اخبار راجع به استودیو گوریلا گیمز، هِرمَن هالست، مدیر عامل این استودیو در توییتی گفت که بلیط پرواز به سمت لس‌آنجلس و نمایشگاه E3 را رزرو کرده است. البته باز هم این موضوع نمی‌تواند بیانگر معرفی یک بازی از سمت این استودیو باشد؛ همانطور که سال گذشته نیز هِرمَن هالست در E3 حضور داشت اما شاهد معرفی هیچ بازی بزرگی از سوی این استودیو نبودیم.

herman hulst

گوریلا گیمز متعلق به بخش سرگرمی‌های سونی است، پس اگر این استودیو محصولی برای معرفی در نمایشگاه E3 2015 داشته باشد، باید در کنفرانس سونی به دنبال آن باشیم. کنفرانس سونی در E3 2015 ساعت ۵:۳۰ بامداد روز سه‌شنبه ۲۶ خرداد ساعت برگزار می‌شود. پوشش زنده این رویداد را در زومجی دنبال کنید.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده