// یکشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Transformers: Devastation توسط خالقان Bayonetta ساخته می‌ شود [E3 2015]

چند روزی است که ذهن طرفداران استودیو پلاتینیوم گیمز، سازنده‌ی بازی‌های Bayonetta و Vanquishبه پروژه‌ی جدید این استودیو در E3 2015 مشغول است، اما به لطف خرده فروشی بست بای، متوجه شدیم که بازی جدید پلاتینیوم چیز جز یک Transformers جدید نخواهد بود.

خرده فروشی بست بای اوایل امروز اقدام به انتشار اطلاعاتی راجع به بازی Transformers: Devastation کرد که توسط استودیو پلاتینیوم گیمز، خالق بازی‌هایی مانند Bayonetta، Metal Gear Rising و Vanquishبرای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 در حال توسعه است.

شاید بسیاری از طرفداران این استودیو محبوب انتظار یک بازی دیگر را داشتند، اما با این حال به نظر می‌رسد پلاتینیوم گیمز برنامه‌های زیادی با بازی جدید مجموعه‌ی تبدیل‌شوندگان دارد که توسط کمپانی بزرگ اکنیویژن منتشر می‌شود,.

بست بای تاریخ انتشار Transformers Devastation را ۶ اکتبر ۲۰۱۵ ذکر کرد و اطلاعات کلیدی از آن را منتشر کرد که به شرح زیر است:

  • در Transformers Devastation، مانند همیشه باید در مقابل مگاترون و نیروهای Decepticons و تهدیداتشان مقابله کنید. اکشنی سریع و قدرتمند، به بازیکن اجازه‌ می‌دهد که روند بازی را در حالت وسیله‌ی نقلیه هم دنبال کند. مانند بسیاری از بازی‌های اکشن پلاتینیوم گیمز، این‌بار هم شاهد ضربات ترکیبی نامحدود، ضد حمله و سیستم مبارزه منحصر به فرد و استادانه خواهیم بود. Devastation  دارای پنج سطح مختلف سختی خواهد بود که ساعت‌ها گیم‌پلی متنوع را ارائه می‌دهد.
  • Transformers Devastation دارای پنج شخصیت قابل انتخاب به نام‌هایOptimus Prime ،Bubblebee ،Sideswipe, Wheeljack و Grimlock از جبهه‌ی اتوبات‌ها خواهد بود. پلاتینیوم گیمز یک سیستم سفارشی‌سازی  پر جزئیات و قوی را در بازی جای داده تا بتوان بسته به میزان پیشرفت، روبات‌های خود را با اجزای متنوع و بی‌شمار ارتقا داد.
  • نکته‌ی جالب در مورد Devastation این است که پلاتینیوم گیمز از صدا‌پیشگان اصلی سریال‌های تلویزیونی تبدیل‌شوندگان کمک گرفته تا هر چه بیشتر این بازی به ریشه‌های اصلی مجموعه‌ی خود پای‌بند باشد.
  • سبک گرافیکی بازی به صورت سل‌شید خواهد بود و شباهت انکارناپذیری به انیمیشن‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی Transformers دارد. در ادامه تصاویری از پروژه‌ی جدید استودیو پلاتینیوم گیمز را مشاهده می‌کنید.

نظر شما در مورد انی بازی چیست؟ آیا از رونمایی یک Transformers جدید با طعم پلاتینیوم گیمز خوشحال شدید یا احساس ناامیدی می‌کنید؟

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: gematsu / purexbox


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده