// دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۹

استودیوی آرکین به طور رسمی از بازی Dishonored 2 رونمایی کرد

استودیوی آرکین در طی کنفرانس بتزدا به طور رسمی از دنباله بازی محبوب Dishonored 2 رونمایی کرد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

در طی کنفرانس بتزدا دو نفر از مدیران استودیوی آرکین به روی صحنه آمدند و ابتدا از نسخه‌ی اول بازی Dishonored و موفقیت‌هایش صحبت کردند. سپس با نشان دادن دمویی از پیش رندر شده نسخه‌ی دوم را نیز معرفی کردند.

نکته جالب درمورد این دمو شخصیت اصلی مونث آن بود، این کاراکتر که امیلی کالدوین نام دارد قطعا برای طرفداران نسخه اول آشنا خواهد بود، بله این همان دختر کوچکی است که می‌توانستید در ابتدای بازی با او قایم باشک بازی کنید. البته تیم سازنده در ادامه تایید کرد که کوروو شخصیت نسخه اول نیز در بازی حضور دارد و انتخاب شخصیت اصلی بازی دوم کاملا به خودتان بستگی خواهد داشت.

یکی از قابلیت‌های جالبی که بیش از همه در دمو به چشم می‌آمد قدرت جدید شخصیت اصلی بود که می‌توانستید به وسیله آن مانند مرد عنکبوتی در سراسر شهر حرکت کنید. در ادامه می‌توانید دموی منتشر شده را مشاهده کنید.

جدا از آن نیز به نظر می‌رسید که مانند قبل محیط‌های بازی کاملا باز و قابل گشت و گذار باشند.

در پایان نیز تیم سازنده بدون اعلام تاریخ عرضه مشخصی توضیح داد که این بازی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برای اطلاع از آخرین اخبار بتسدا در نمایشگاه E3 بر روی عکس زیر کلیک کنید:

bethesda-e3-2015

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده