نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۶

تماشا کنید: گیم پلی جالب بازی Planet vs. Zombies Garden Warfare 2

همین چند ساعت پیش بود که بازی Planet vs. Zombies 2 Garden Warfare 2 در کنفرانس مایکروسافت معرفی شد. حالا در جریان کنفرانس الکترونیک ‌آرتز که هم اکنون در حال برگزاری است، اولین  تریلر گیم‌پلی بازی نمایش داده شد. این تریلر زیبا و خنده‌دار را از دست ندهید!

آنچه که ما از Plants vs. Zombies یک ادامه‌ی قوی و خوب بود و نه یک بازی ضعیف. آنچه که الکترونیک آرتز قبلا به ما معرفی کرده است یک بازی تیر‌اندازی چند نفره‌ی سوم شخص به نام Garden Warfare بود. امشب الکترونیک‌آرتز بازی Plants vs. Zombies Graden Warfare 2 را معرفی کرد که به نظر ادامه‌ی شایسته‌ای برای نسخه‌ی قبلی این مجموعه است. این بازی در حومه‌ی شهر دنبال خواهد شد و شخصیت‌های جدید، سلاح ها و … را با خود به همراه خواهد داشت.

الکترونیک آرتز در جریان برگزاری کنفرانس خود که هم اکنون در جریان است، حسابی برای این بازی سنگ تمام گذاشت و کلی اطلاعات را در قالب یک نمایش طولانی به نمایش گذاشت، نمایشی که توانست در میان بازی‌های پر زرق‌و‌برق خودی نشان داده و بدرخشد.

Garden Warfare 2 دارای ۶ شخصیت با مزه و البته دیوانه است که هر کدام دارای یک کلاس منحصر به فرد هستند. الکترونیک آرتز همچنین بخش ۴ نفره Co-op بازی را نیز به نمایش گذاشت. یکی از نکات جالب نمایش این بازی، اضافه شدن زامبی‌های تک‌تیرانداز و البته، بازی در نقش زامبی‌ها است. در ادامه می‌توانید نمایش این بازی در کنفرانس الکترونیک آرتز را تماشا و دانلود کنید:

این بازی بهار سال آینده میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده