نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۶

توجه سونی به انجام بازی های چند نفره با هدست واقعیت مجازی پروژه مورفیوس

سونی قصد دارد بازی‌های چند نفره‌ی جدیدی برای هدست واقعیت مجازی خود، یعنی مورفیوس، بسازد که به بازیکنان پلی‌استیشن این امکان را می‌دهد تا بازی‌های واقعیت مجازی را به صورت چند نفره حتی در اتاق نشیمن خانه‌شان بازی کنند؛ چیزی که آکیولس ریفت با آن فاصله‌ی زیادی دارد.

اندرو هاوس، رییس و مدیر اجرایی بخش سرگرمی‌های سونی، این موضوع را در جریان کنفراس  خبری E3 سونی در لس‌آنجلس مطرح کرد. بازی Rigs که توسط Guerrilla Cambridge، استودیوی سازنده‌ی Killzone: Mercenary، ساخته شده است بازی‌ است که به صورت سه به سه در یک منطقه‌ی جنگی در آینده اتفاق می‌افتد.

هاوس از ورزش‌های الکترونیک به عنوان یکی از سبک‌های تعریف شده برای پروژه‌ی مورفیوس نام برد. وی در سخنرانی‌اش جزئیات بیشتری را ارائه نداد اما گفت که این بازی برای آشنا شدن و دیدن علاقه‌مندان در سالن نمایش E3 در دسترس خواهد بود.

سونی اولین بار در ماه مارس 2014 از پروژه‌ی مورفیوس به عنوان رقیبی جدی برای آکیولس ریفت، پرده‌برداری کرد.

امسال در همایش توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی، این شرکت از نسخه‌ی بهبود‌یافته‌ی مورفیوس با سیستم ردیابی بهتر و صفحه نمایش با کیفیت‌تر رو نمایی کرد. این شرکت همچنین اعلام کرد که نسخه‌ی نهایی این هدست را در نیمه‌ی اول سال آینده‌ی میلادی برای مشتریان عرضه خواهد کرد.

منبع: VentureBeat


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده