نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۴

برنامه های طولانی مدت مایکروسافت برای پشتیبانی از بازی Fable: Legends

فیل اسپنسر، رئیس بخش سرگرمی کمپانی مایکروسافت روی استیج کنفرانس PC در نمایشگاه E3 2015 حضور پیدا کرد و در رابطه با برنامه‌های خود برای بازی Fable: Legends صحبت‌هایی را انجام داد.

Fable: Legends سال گذشته در کنفرانس E3 2014 مایکروسافت به عنوان یک بازی رایگان معرفی و مشخص شد در سال ۲۰۱۵ برای ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد.

این بازی از قابلیت cross-platform (بازیکنان ویندوز و ایکس‌باکس وان می‌توانند با این خصوصیت با یکدیگر بازی کنند) پشتیبانی می‌کند و بنابر صحبت‌های مایکروسافت، استودیو لاین‌هِد، سازنده این بازی برنامه‌های «طولانی مدت» و «چندین ساله» را برای عرضه محتویات جدید برای این بازی نقش‌آفرینی رایگان دارد.

بنابراین زمانی که Fable: Legends را روی یکی از این دو پلتفرم امتحان کردید، منتظر عرضه محتویات جدید و بروز رسانی بازی خود باشید. در انتها لاین‌هد اعلام کرد مهم نیست Fable Legends را روی چه پلتفرمی بازی می‌کنید، تجربه‌ای که از این بازی روی هر پلتفرم بدست خواهید آورد هیچ تفاوتی با دیگری ندارد.

Fable Legends که در سبک بازی‌هایی همچون Dota 2 است، در زمان عرضه به صورت رایگان ارائه می‌شود و هر دو هفته یک بار یک قهرمان جدید به آن اضافه می‌شود. زمانی که قهرمانان از بازی حذف شوند، تنها راه بازی کردن با آن‌ها پرداخت پول داخل بازی یا پول واقعی برای خرید آن‌ها است. شما همیشه می‌توانید منتظر بازگشت قهرمانان به بازی و دریافت مجدد تجربه‌های کسب شده‌ی خود با آن‌ها باشید.

تمام کاربران به فصل اول بازی Fable Legends به صورت رایگان دسترسی خواهند یافت و قهرمانان، ضد قهرمانان، ماموریت‌های جدید و هیولاهای جدید در ادامه به فصل اول اضافه خواهند شد. بازی Fable Legends اواخر سال ۲۰۱۵ برای ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

[alert variation="alert-info"]زمان‌بندی کنفرانس‌ها به وقت تهران و همچنین عناوین بازی‌ها را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. [/alert]

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به E3 2015 به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید [/alert]

منبع: Destructoid


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده