بازی Fallout 4 آنقدر بزرگ است که تهیهکننده ارشد بازی همه چیز آن را ندیده است
بازی Fallout 4 یکی از بهترین نمایشهای E3 سال جاری را به خود اختصاص داد. یکی از نکات جالب توجه این بازی صحبتهای تهیهکننده ارشد بازی بود. جِف گاردینر در مصاحبههای که با سایت گیمزرادار داشت گفت بازی انقدر بزرگ است که هنوز در خرابههای بوستون چیزهای جدیدی میبیند!
نمایش بازی Fallout 4 نشان از بزرگی بیش از حد بازی داشت. بازی که اینبار خرابههای بوستون را به تصویر خواهد کشید. نمایش بازی آنچنان بزرگ و پر از جزییات و قابلیت شخصیسازی بود که تهیه کننده ارشد این بازی را به گفتن این جمله وا داشت:
من تا به حال ۴۰۰ ساعت به تجربه این بازی پرداختم و هنوز هم به آیتمها و مواردی برمیخورم که تا به حال ندیدم!
تاد هوارد، کارگردان بازی نیز در همین مورد اظهار داشت که:
من در حال انجام بازی هستم و وقتی وارد چیزی یا ساختمانی میشوم با خود میگویم که چه کسی این را ساخته است، این دیگر چیست؟ این بازی خیلی بزرگ است!
به علاوه انجام ماموریتها در خرابههای ایالت ماساچوست، پس از فاجعه اتمی؛ شما میتوانید به ساخت پناهگاه بپردازید. اگرچه این قابلیت بازی تاثیری روی روند اصلی و داستانی آن ندارد اما زنده ماندن و زندگی در شرایطی آخرالزمانی یکی از اصلیترین ماموریتهای شما و هر کس دیگری است.
و البته! سگی که همراه شما است، هیچوت نمیمیرد. خبری دیروز زومجی به پوشش آن پرداخت.
منبع: PC Gamer