نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۴

نسخه‌ی پی‌سی بازی No Man's Sky هم‌زمان با پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود

دیروز صبح و در جریان کنفرانس اختصاصی رایانه‌های شخصی در نمایشگاه E3 2015،‌ شان موری، یکی از موسسین استودیوی هلو گیمز اعلام کرد که نسخه‌ی پی‌سی بازی No Man's Sky به طور هم‌زمان با نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 این بازی عرضه می‌گردد.

قبلا انتظار می‌رفت که No Man's Sky ابتدا برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود و سپس با تاخیر روی رایانه‌های شخصی نیز انتشار یابد، اما حالا طبق صحبت‌های موری، هر دو نسخه‌ی بازی در یک روز عرضه خواهند شد.

موری همچنین گفت که هلو گیمز ابتدا قصد داشت تا در نمایشگاه E3 تاریخ انتشار No Man's Sky را اعلام کند، اما به دلیلی که فعلا برای ما نامشخص است، این کار را انجام نداده است.

قبل از نمایش جدید No Man's Sky در نمایشگاه E3 چند تصویر زیبا از بازی منتشر شدند که محیط‌های رنگارنگ و متنوع آن را نشان می‌دادند. شما می‌توانید این تصاویر را در گالری زیر مشاهده کنید.

در No Man's Sky بازیکن‌ها می‌توانند آزادانه به گشت و گذار در یک دنیای بزرگ بپردازند، سلاح‌های شخصیت خود را ارتقا دهند و سفینه‌های فضایی جدید خریداری نمایند. محیط‌های No Man's Sky از پیش تعیین شده نیستند، یعنی بر اساس یک الگوریتم مشخص و به طور تصادفی شکل می‌گیرند که این موضوع باعث می‌شود هر بازیکن تجربه‌ای منحصربه‌فرد را در بازی داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی No Man's Sky پیشنهاد می‌کنیم که اولین نگاه زومجی به این بازی را حتما بخوانید.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده