// پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

اسکوئر انیکس: بازسازی Final Fantasy 7 پایه‌ های پلی‌استیشن 4 را قدرتمندتر می‌ کند

اسکوئر انیکس، خالق سری Final Fantasy عقیده‌ دارد بازسازی قسمت دوم به قدری مهم و تاثیر گذار خواهد بود که به فروش و جا انداختن بیش از پیش پلی‌استیشن 4 در ژاپن و سراسر دنیا کمک خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

تتسویا نومورا، کارگردان باز‌سازی Final Fantasy 7 اظهار داشته زمان‌بندی پروژه‌ی اسکوئر انیکس به طرز امیدوارانه‌ای کمک می‌کند تا پلتفرم‌های نسل جدید رشد بیشتری پیدا کنند:

چرا که نه!؟ این هفته در E3 بازی‌های زیادی برای پلی‌استیشن 4 معرفی شدند. نه فقط فاینال فانتزی ۷. Kingdom Hearts 3 یا World of Final Fantasy، یا حتی Star Ocean و بازی‌های دیگر. جدا از اینکه ما بازسازی را بعد از فروش بازی‌های دیگر عرضه می‌کنیم، دوست داریم تا چیزی را به گیمرها بدهیم که آنها را خوشحال می‌کند، آنها را مشتاق کند و حتی باعث شود که پلی‌استیشن 4 بخرند.

موضوعی که نومورا به آن اشاره دارد بیشتر می‌تواند به بازار ژاپن برگردد، چرا که برای مثال کنسول پلی‌استیشن 4 با اینکه فروش نسبتا خوبی در ژاپن دارد، اما عملکردش در مقابل فروش جهانی مقداری ضعیف است. شاید بازسازی بازی‌های محبوبی مانند Final Fantasy 7 بتواند به فروش این کنسول در سرزمین خود کمک شایانی کند.

اسکوئر انیکس جزو شرکت‌هایی است که سعی دارد تا بازار کنسول‌های نسل جدید را در خاک ژاپن و خارج از آن گسترش دهد. برای مثال آوردن بازی Final Fantasy Type-0 به کنسول‌های خانگی یکی از حرکت‌های اسکوئر انیکس در این راستا بوده است.

بازسازی Final Fantasy 7 در کنفرانس E3 2015 سونی رونمایی شد و قرار است اول برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شود. هنوز تاریخ انتشار بازی مشخص نیست و اینطور که پیدا است، پروسه‌ی ساخت آن در مراحل اولیه به سر می‌برد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده